A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » T-Roc (2017)

T-Roc 1.5 DSG 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

osszessegeben jo auto

Szöveges ítélet

Kocsirol roviden: rendben van, kenyelmes.
1.5-os motorral dinamikus, automata valto tokeletesen illesztett.
motorikusan es elektronikaban a kocsi elso evben teljesen rendben volt, semmi rosszat nem tudok mondani rola.
Anyaghasznalat tenyleg nem tul "VW-es" de ez nem volt szempont, nekem az auto inkabb praktikus kell legyen.
Fogyasztas: nekem gyari ertekhez semmi koze, 80%-ban tempomatos autopalyaval, 10% alig dugos varossal 7.9-et eszik, szerintem annal lehetne jobb.

Praktikus nuansznyi dolgok amelyek hasznalat kozben derultek ki.
- aerodinamika es fizikai sajatosaggaok (ugymint gravitacio) miatt az auto furan lesz mocskos a teli idoszakban: ajto ive ala felhordja a sarat kiszallasnal ovatlanul a nadrag is piszkos lesz. csomagter ajto es hatso lokharito is irgalmatlan mocskos mert oda huzza a menetszel a sarat.

- csomagter nyitasakor a csomagterbe is csopog folyik az ajtorol viz nem pedig csak az ajto keretre, ahogy pedig szerintem ennek lennie kellene.

- legaramlasi okokbol esoben nagyobb sebessegnel (ertsd: pl autopalyan) a kulso tukrokre terelodott viz akadalyozza a normalis tukorhasznalatot: az eso a menetszeltol mintegy vizfuggonyt kepez a tukor elott (ilyennel egy masik autonal sem talalkoztam)

- nekunk a csomagter kicsi ez persze lehet egyeni szoc problem. (alaplap also allasaban tehat legnagyobb urtartalomnal).
ami viszont inkabb tervezesi kerdes: nem igazan lehet ulestamla tetejenek szintjeig sem tolteni a csomagteret, mert az ajtora fuggesztett kalaptarto nem csukodna rendesen, es hajlik/kiakad/megakad vagy el torik ahogy a lecsukodo 5. ajto ablakanak ivevel talalkozik.

- jaro motornal kivulrol sem taviranyitoval sem zarral+kulccsal nem zarhato az utaster (pl. teli bemelegites)

Hibalista

- fekbetetet kellett cserelni gariban mert gyari ajanlas volt ra (kvazi ismert problema volt, de nem szoltak rola, viszont megcsinaltak amikor magamtol a fura nyikorgo hangok miatt visszavittem) - tolatoradar zavartan bejelez (nem sikerult orvosoljak gariban sem) - konyoklo valami mechanikus problemaval kuzd (ezzel meg nem voltam gariban, de majd megyek) - fenntartasi koltsegrol nem tudok hitelesen nyilatkozni, a gyari ajanlast kovetem a rugalmas szervizhez, egyelore nem kert semmit a kocsi, ami penzbe kerult volna.

Ide hordtam szervizbe

Markaszerviz

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2019
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 17000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? saab, mazda, toyota, opel, peugeot, fiat Következő autója?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen T-Roc 2017 (2018)

További ítéletek (2 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)