osszessegeben jo auto
Szöveges ítélet
Kocsirol roviden: rendben van, kenyelmes.
1.5-os motorral dinamikus, automata valto tokeletesen illesztett.
motorikusan es elektronikaban a kocsi elso evben teljesen rendben volt, semmi rosszat nem tudok mondani rola.
Anyaghasznalat tenyleg nem tul "VW-es" de ez nem volt szempont, nekem az auto inkabb praktikus kell legyen.
Fogyasztas: nekem gyari ertekhez semmi koze, 80%-ban tempomatos autopalyaval, 10% alig dugos varossal 7.9-et eszik, szerintem annal lehetne jobb.
Praktikus nuansznyi dolgok amelyek hasznalat kozben derultek ki.
- aerodinamika es fizikai sajatosaggaok (ugymint gravitacio) miatt az auto furan lesz mocskos a teli idoszakban: ajto ive ala felhordja a sarat kiszallasnal ovatlanul a nadrag is piszkos lesz. csomagter ajto es hatso lokharito is irgalmatlan mocskos mert oda huzza a menetszel a sarat.
- csomagter nyitasakor a csomagterbe is csopog folyik az ajtorol viz nem pedig csak az ajto keretre, ahogy pedig szerintem ennek lennie kellene.
- legaramlasi okokbol esoben nagyobb sebessegnel (ertsd: pl autopalyan) a kulso tukrokre terelodott viz akadalyozza a normalis tukorhasznalatot: az eso a menetszeltol mintegy vizfuggonyt kepez a tukor elott (ilyennel egy masik autonal sem talalkoztam)
- nekunk a csomagter kicsi ez persze lehet egyeni szoc problem. (alaplap also allasaban tehat legnagyobb urtartalomnal).
ami viszont inkabb tervezesi kerdes: nem igazan lehet ulestamla tetejenek szintjeig sem tolteni a csomagteret, mert az ajtora fuggesztett kalaptarto nem csukodna rendesen, es hajlik/kiakad/megakad vagy el torik ahogy a lecsukodo 5. ajto ablakanak ivevel talalkozik.
- jaro motornal kivulrol sem taviranyitoval sem zarral+kulccsal nem zarhato az utaster (pl. teli bemelegites)
Hibalista
- fekbetetet kellett cserelni gariban mert gyari ajanlas volt ra (kvazi ismert problema volt, de nem szoltak rola, viszont megcsinaltak amikor magamtol a fura nyikorgo hangok miatt visszavittem) - tolatoradar zavartan bejelez (nem sikerult orvosoljak gariban sem) - konyoklo valami mechanikus problemaval kuzd (ezzel meg nem voltam gariban, de majd megyek) - fenntartasi koltsegrol nem tudok hitelesen nyilatkozni, a gyari ajanlast kovetem a rugalmas szervizhez, egyelore nem kert semmit a kocsi, ami penzbe kerult volna.
Ide hordtam szervizbe
Markaszerviz
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2019 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 17000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | saab, mazda, toyota, opel, peugeot, fiat | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.0/10) |
