A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » T-Roc (2017)

T-Roc 1,5 TSI 110 kw DSG 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Egy izgalmasabb német

Szöveges ítélet

Még 2018 elején láttam egy reklámot, megtetszett - kell egy ilyen. Megvettem, pedig volt időm elolvasni az összes tesztet, mivel több mint egy évet vártam rá.
A tesztek szerint drága, de legalább belül olcsó anyagokból van...
Akkor jöjjön az én véleményem címszavakban:
- külső: vw-hez képest vagány (golf méret)
- belső: tágas, tényleg olcsó anyagokból, mind kopogós műanyag, ami engem nem érdekelt soha, az eldolgozása rendben, szemre nem csúnya és nem kell kopogtatni. Ezzel szemben könnyű tisztítani. Az ülésnek egy picit lehetne több oldaltartása, de nem vészes. Hátul is rendben.
A műszerfal valóban nem inger-gazdag, de ugye vezetés közben nem azt kellene nézni. Amúgy soha nem értettem ezt a kritikát, hogy egy műszerfal inger-szegény. Egy bármilyen luxusverdának legfeljebb MÁS a műszerfala...
- menürendszer: meg kell szokni, meg kell tanulni, németekhez képest sokszor nem logikus, de használható.
- gyári navigáció: na ilyet senki ne kérjen, mert őrületesen szutyok. Sokkal jobb az APP CONNECT, mert így használni lehet a mobilos navigációkat, amik sokkal jobbak.
- csomagtartó: bőven elég.
- tárolórekeszek: nos ebből lehetne több, logikusabb.
- futómű: németes, de nagyon komfortos (a társakhoz képest - focus, astra, mocca - fényévekkel jobb.
- menetzaj: teljesen rendben, szélzaj minimális. Nyilván minden lehetne jobb, de korrekt. Jobb paraméterek csak a prémium márkáknál észlelhetők.
- motor: 1,5 benzin, 150 LE remekül megy, húz, lehet vele előzni is.
- DSG váltó: na ez egy Isteni találmány. Úgy megy az autó, ahogy én szeretném. Mondjuk meg kell tanulni használni. Váltáskor vagy a motorhang változást érzékelem, vagy a fordulatszám mérő mutató esését. Nincs semmi nyomaték esés.
- fogyasztás: mérem, excel táblázatba rendezem az összes paraméterrel. 6,9 l/100 km a fogyasztás. Ha sport fokozatban járok vele, akkor kb. 2 dl-rel kevesebbet eszik. Meglepődtem én is, ki kell próbálni. Normál fokozatban 2000 fordulat körül vált fel, sport fokozatban 3000 fordulat a váltás. Lehet, hogy így az optimálisabb.
- vezetési komfort: tesztek szerint unalmas. Szerintem így a jó, nagyon stabilan az úton van a kocsi, remek vezetni.

Hibalista

- Még semmi.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2019
Kényelem (8) Használati időtartam év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? JUKE Következő autója? tiguan
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen T-Roc 2017 (2018)

További ítéletek (2 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)