A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Transporter (2003)

Transporter Caravelle HT 2.5 TDI 128kW tiptr. 

Az ítélet értékelése
1,0(1 db)

"szeretem" a japán tecnikát

Szöveges ítélet

2008 szeptemberében jól ment ezért és úgy döntöttem, hogy a 3. elhasznált T4 transporter után veszek egy majdnem új, fiatal Transportert.( nem kelett volna)Meg is találtam álmaim autóját 2007 hosszú tengelytávú Caravelleben, mely egy német autószalon bemutató autója volt és 13000 km volt benne.(azért próbáltam kevés kilométerrel fiatal T5-t választani, mert rengeteg rosz illetve jó dolgot olastam róla és talán a modell kinötte a betegségeit(2003 óta gyártják)) Az autót hazahoztam és üzembe helyeztem, és jöttek az ellenszenves dolgok: Az auto városi fogyaztása 14 l országúton kis elleszében 11 l, ez a T4-hez képest brutál, de majd mekszokom, végülis automata...Miután megszoktam a fogyaztást az auto turbója állt meg 30.000km-nél, amit gariba cserétek.Már majdnem elmentem vele 15.000 km hiba nélkül, amikor a klíma hütőházasdit játszott -5 fokban: klíma szabályzót cseréltek ugyancsak gariban. A következő hiba eléggé sziven ütött, mert az auto garija 3 hónapja jártle, és mind itthon (Porsche hungára csak 2 év gar mert "szürke inportos") úgy németországban is nem foglalkoztak ezzel a hibával: Megállt a Váltó! D-ben sehova.( de még mielőtt valaki itélkezne valamit az autó váltója "AISIN" japán technika) Megjavítattam a váltot, de nem lett az igazi egy új váltó pedig piszok drága! Sajnos az életben nem gondoltam volna, hogy egy 2 éves 12 millás autóra ennyit kell költnem. Azért vettem, hogy ne kelljen lépten nyomon szervizbe járnom....nem jött be. Maga a típus nem rossz szeretem, de a technika ami alatta van az sajnos gáz!

Hibalista

- turbo feltöltö 30.000km - klíma szabályzó egység 40.000km - kormány 55.000km - váltó 84.000km

Ide hordtam szervizbe

pro car kft garanciális időszakban

Értékelése: 5

Másik szerelő értékelése

saját szerelő Bártfai automata váltó szerviz

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (2) Évjárat 2007
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 13000
Megbízhatóság (3) Vezetett km 75000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 12 l
Előző autója? VW T4 Következő autója? T6, nemtudok jobbat...a T4 már öreg
Ennyire szerette (5) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Transporter 2003 (2005 - 2007)

További ítéletek (51 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)