Korrekt fuvaros
Szöveges ítélet
Én meglepve olvasva a véleményeket kijelentem, hogy egy nagyszerű tehergépkocsit ismerhettem meg a T5-ben. 92000 Km után elmondhatom, hogy semmiféle műszaki hibám nem volt vele és mondom ezt úgy, hogy nem bánok vele túl finoman. Mondhatni kiaknázom a motorban rejlő lehetőségeket és akkor még finoman fogalmaztam. Nem voltam én VW rajongó, egyszerűen akkoriban ez volt a legerősebb diesel dobozos a piacon. Ez a fogaskerekes 174 Le-s motor hajt rengeteg Tuareget és ez a motor volt a fejlesztési alapja a Dakaros versenyautóknak. Sőt ha jól tudom a VW mindent verő V10 5000 ccm-es dieselje is ezekből lett fejlesztve. Nem hiszem, hogy túl rossz volna. Az olajat új korában szipákolta, ami szerintem normális, de ez 30e km után megszűnt. Igen dinamikusan, személyautókat megszégyenítően halad, még terhelt állapotban is. Én azt mondom igen korrekt haszongépjárművet sikerült vásárolnom és csak ajánlani tudom mindenkinek. Egy gondom azért volt-van vele: vadi új korától -14 fok alatt a nem elegendő izzítási idő miatt nem indul. Gondoltam majd lesz egy visszahívás ezzel kapcsolatban, de nem volt. Mivel ilyen időjárás csak 4 szer fordult elő a 6 év alatt, nem foglalkozok vele. Ilyen időben legalább nem kell dolgoznom. :)
Hibalista
- Izzítás
Ide hordtam szervizbe
Kévés Autó, Soltvadkert
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 6 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 92000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.5/10) |
