A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Transporter (2003)

Transporter 1.9 PDTDI 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Körlemezes Multivan

Szöveges ítélet

Ezüst színü, egybefényezett, alukerekes,szép ülésvédö, börkormány, Sony cd,stb...A lényeg,hogy sokan irigylik pedig nem kell töle elájulni. Alap motoros de P-BOX chiptuningos így a teljesítménye elfogadható, a fogyasztása viszont szuper, 8 liter. Lassan megszeretem, de még mindig visszahúz a szivem a Toyota Hiace-hoz, elötte az volt. Azon az auton 200.000 km-nél még a kapcsoló kapcsoló volt. Az Én autóm 3 személyes áruszállító, erre a célra tökéletes. Óriási elmeny az elsökerék és a kipörgésgátló+difizár. Télen téligumival mindenhol elmegy! Viszont a nyomatékszabályzó nem tudom mire való, mert amiatt csak állandóan leáll míg meg nem szokod, hogy kell indúlni. A raktér jól pakolható, van "rakományrögzítöfül". A P_BOX meggyözö teljesítménynövelö, de nekem a hideg idöben nem volt tökéletes, 1 kicsit torpanva gyorsított, de azért jó. (Késöbb ki is cserélték, nagyon korekt módon.) Összegezve megéri a pénzét, föleg úgy ha százezreket tudsz alkudni, mert még itt azért is fizetsz, hogy szóba állnak Veled. A Porsche Pestnél vettem, tudom ajánlani mert nagyon korrektek.

Hibalista

- Még csak 40.000 km van benne. Garanciális visszahíváson volt, valami apro elektromos nyavalya és a kormánymü rögzitö csavarjait cserélték, természetesen ingyen. Közben voltak kontakt hibák az ajtóérzékelönél (raktér tolóajtó). Az ajtó gumiszigetelése már megszakadt, még nincs kicserélve. A 30.000-s szervíz több mint 60 papír, ha hozzászámolom a két liter olajat amit közben beleöntöttem akkor netto 2 ft volt kb. 1 kilométer. Kb. 20.000 km-nél a szellözés szabályzó bovden kiakadt, gariba csinálták, csak 1 fél napot a szervízben kell üllni. Sajnos jönnek a problémák. 45.000 ezernél kiment az egyik kormánystabilizátor, garanciában mind a 2 oldalit cserélték.Korrekt! Viszont elkopott a fékpofa és hol, hátul. Azt mondták, hogy azért nagyon jó a fékhatás, mert puhább a pofa. 32.000ezer a fékbetét (hátsó) és majdnem 1 tizes a szerelés, segédanyag,fékpad.(A Toyotánál az els? 120.000ezret a hátsó 160.000ezret ment el és azt is Én vezettem.) Túl a 60000 km-n egyre jobban megkedvelem, csak ne kellene a szervízben 1 minimálbért fizetni az idöszakos szervizelésért. Viszont mintha újra koppanna a futómü, pedig 1 20-st se ment mióta cserélve volt a stabilízátor akármi.
- 90000-s szervízt maszekban csinálták, szinte féláron a szervízhez képest. Jelenleg 103000 km után több szerelő függetlenül is váltóhibára gyanakszik az inkább csak hidegen hallható kattogás miatt. sajnos a klima hatásfoka gyenge, jelenlegi álláspont szerint a hűtő szennyeződése okozhatja a bajt. Közban visszahívási "akció" tehát "AKCIÓ" keretében kézifékkart cseréltek rajta. Egyébként az autó megbízhatóan üzemel, igazán még nem bosszantott meg. Ha odafigyelünk lényegesen olcsóbban lehet alkatrészt venni hozzá. Fékbetétet (amit 85000 újra cserélni kellett hátúl) utángyártottat 1 10.000 körül, olajat 3000 alatt pl.
- Sajnos nem szünnek meg a gondok. a váltóhibának hitt dolog nem váltóhiba hanem a lendkerék széthullása. Ez komoly hiba, de mint megtudtam nem egyedi. A klíma továbbra se az igazi, félek hogy kompresszor cserével oldódik meg.
- Végül a klímahűtő tisztításával megoldódott mégis a klíma gondom. Viszont jöttek a gondok továbbra is: féltengelycsonknak a bordája elkopott, aminek szerintem soha sem kellene. Előtte a kéttömegű lendkerék tönkrement. Szerencsére sokat bevállaltak belőle garanciába, mert kb. 400.000.-forint.
- Végül eladtam 150000kilóméterrel de jobb nem lévén, vagy jobbat nem találva a piacon újra ílyet vettem.
- Egyébb ítélkezésem:http://totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=27713;
- http://totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=63091

Ide hordtam szervizbe

Én Nyiregyházára vagy Mátészalkára a "Platánhoz" hordom.

Értékelése: 8

Másik szerelő értékelése

Újabban Budapestre járok a Fáy utcába.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2004
Kényelem (9) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (7) Vezetett km 122000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Toyota hiace Következő autója? vettem 1 ilyet megint
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Transporter 2003 (2005 - 2007)

További ítéletek (51 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)