Egyszerű és Nagyszerű, Kenyérkereső Kisbusz
Szöveges ítélet
A történet tavaly novemberben kezdődött, amikor a Trafic kisbusz totálkárosra borult. Mivel a munkámhoz nélkülözhetetlen egy ilyen kisbusz vagy furgon hamar autó után kellet néznem. Össze állítottam a büdzsét ami max kereken 10000 EUR. Mindenképp Traficot vagy Vivarot akartam 1.9 vagy 2.0 motorokkal.
Irány Németország, Négy nap keresztül-kasul össze jártuk a kereskedéseket de egyik rosszba volt a másiknál. Végül egy kisebb városi hirdető portálon rábukkantam a Transporterre. Az első tulaj egy maszek villanyszerelő árulta, 4500EUR kért, sérülésmentes rendesen karbantartott sokat használt melós autó volt, 4000-ben megegyeztünk és még eljött velünk minden okmányt meg biztosítást meg mindet elintézett úgy hogy lehessen másnap reggel indulni hazafele. Gond nélkül hazaért itthon jártam vele 3 hétig az alat meglett a lista a szükséges teendőkről. Ezután egy hónapig dolgoztam rajta a kasznit darabokra szettem még a tankot is levettem az induló rozsdát teljesen kipucoltam majd teljes üreg és alvázvédelem. Szervó szivattyúz csere plusz az egész kormány rendszer darabjaira szedve tisztára mosva.
Teljes vezérlés csere.
Jobboldali féltengely belső csukló plusz a difi ricnis csonk amire rácsúszik.
Minden ami egyszer szűrő.
Minden ami folyadék: motor olaj, váltó olaj, fék folyadék, szervo olaj, hűtő folyadék.
Két hátsó lengéscsillapító.
Gömbfejek mind.
Kipufogó rezgő cső.
Pénzügyileg:
4000EUR az autó
1000EUR jövés menés, okmányok stb.
1000EUR Alkatrészek.
mire kész lett összesen 6000 EUR
A motor bontatlan PD rendszer a DPF részecske szűrő, kuplung meg a lendkerék, mind gyári benne és a diagnosztikán is tökéletest mutatott. Az egy turbó cserélték benne 289000 Km-benn.
Jól megy jól húz, 8l fogyaszt sporolva sietve meg 10l. Majdnem olyan jó mint a TRAFIC, A motorja jobban is veszi a gázt mint az 1,9 DCI.
Eddig megvagyok elégedve vele.
Hibalista
- Ezeket kicseréltem miután megvettem azonnal: - Szervó szivattyúz plusz az egész kormány rendszer darabjaira szedve tisztára mosva. - Teljes vezérlés. - Jobboldali féltengely belső csukló plusz a difi ricnis csonk amire rácsúszik. - Minden ami egyszer szűrő. - Minden ami folyadék: motor olaj, váltó olaj, fék folyadék, szervo olaj, hűtő folyadék. - Két hátsó lengéscsillapító. - Gömbfejek mind. - Teljes karosszéria korrózió védelem. - Kipufogó rezgő cső.
Ide hordtam szervizbe
Én csináltam mindet kb. egy hónapon keresztül mindennap reggeltől estig. Az alkatrészeket az AUTODOC-tól a szerszámokat (mert hogy az is kellet ám) a YATO-tol rendeltem.
Értékelése: 9
Másik szerelő értékelése
Gyerekkori Cimborám aki most SKODA szakszerviz szerelő. Elkészítette a diagnosztikát és nagyon sok hasznos jó tanáccsal is ellátott.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 314000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 12000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | l |
Előző autója? | Trafic 1,9 DCI | Következő autója? | Trafic / Vivaro vagy Transporter |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.0/10) |
