A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Transporter (2003)

Transporter 2.5 TDi 4motion (130LE) Dobozos,rövid,alacsony 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Drága, de jó kolléga... szeretem!

Szöveges ítélet

Az autó vezethetőségéről nem tudok rosszat írni. Nagyon nagyot lehet vele autózni, személyautókat megszégyenítő tempóval, rugalmassággal. Egyenesfutása példás. A független kerékfelfüggesztésnek köszönhetően, szinte rászívja magát az útra. Összeségében, aki állandó időhiányban szenved, annak nagyon ajánlom, ha nem magasabb 185 cm-nél. A teher verziónál a raktérelválasztó hátfal miatt, korlátozott az ülés hátratolásának lehetősége. (fekve vezetni nem lehet)
A futómű egyetlen hibája az, hogy egy kicsit kopogós.
A 6-os váltó nagyon pontosan kapcsolható, bár az 1-es nagyon rövid.(nyilván, mivel ez csak egy teherautó)
A turbó 1900-as fordulattól tölt, amíg ezt el nem éri, előzni nem érdemes, előzés megkezdése előtt nem árt rápillantani a fordulatszámmérőre.
Nem indul el az orrom vére a gyorsulástól, de azért ahhoz képest, hogy 2.4tonna (velem együtt+félig tankolva+100kg rakománnyal)nem olyan rossz.
Utazósebessége jónak mondható 110km/óra-2000-es fordulatnál 6.ban.
Alapfelszerelésként szinte semmit nem ad a gyártó, minden hasznos extráért nem keveset kell fizetni.
Tehettek volna egy visszajelzőt a műszerfalra amikor bekapcsol a hátsó hajtás, vagy még jobb lett volna egy kapcsoló, amivel én tudtam volna kapcsolni a 4x4 hajtást, meghagyva természetesen az automata kapcsolási lehetőséget is.
Tehettek volna alá egy kicsit robosztusabb futóművet, megemelt hasmagassággal.(mint pl: Mercedes Vito 4x4)
7.6milló forintba nem fért bele egy külső hőmérő?
Jó ötlet volt, hogy a szélvédőbbe építették bele az antennát, erdőben, autómosóban nagy előny.

Hibalista

- A kormány félre állt már újonnan.
- Ette a hűtővizet, 85000km/4liter, később meglett a hiba, a vízpumpánál szivárgott el a víz.
- Rossz minőségű úton, a jobb első ajtóban valami nyikorog.
- A jobb oldali tolóajtó nyitásérzékelője állandóan bejelezget.
- A szélvédő nagyon sérülékeny, ha kavicsot kapok egyből meglátszik. (már 2X cserélve-ára a szervizben bruttó 96000Ft/csere)
- Az összkerékhajtás egyszer kihagyott, miatta akadtam el, aztán magától megjavult.
- A ködlámpa szintén sérülékeny, ha kavicsot kap, vége! (védőt nem lehet rá kapni-ára a szervizben 20000Ft/csere)
- A riasztó többször magától beriasztott, el volt szakadva egy kábel.
- Első futóműben függőleges stabilizátorok.
- Az egyik motortartó bak megadta magát.
- Vízpumpa csere másodszor!!!
- Kettős tömegű lendkerék, kuplungszett, kinyomócsapágy!

Ide hordtam szervizbe

MÁRKASZERVIZ

Az olajcserékkel nem igazán voltam megelégedve: Furcsa módon, mindig a maximum szint felett volt az olajszint olajcsere után.Ebből arra következtettem, hogy a (leleményes) szerelő nem engedte le az olajat teljesen, csak mondjuk félig, így nem tudta azt pontosan, mennyit kell betölteni az optimális szint eléréséhez. Ezt a gyanúmat a Shell kutakon működő ingyenes viszkozitás mérés is alátámasztotta.
A másik húzásuk az volt amikor félre akartak vezetni egy hamis lengéscsillapító mérés eredményével. Nem az én autómat mérték meg, hanem vélhetően egy, a mérőműszerükben elmentett rossz eredményt hozták össze az én autóm adataival és azt nyomtatták ki. Gondolom abban bíztak, hogy hátha megijedek és kicseréltetem náluk kb. 150.000 Ft-ért mind a két első csillapítót. Amit persze nem cseréltek volna ki, csak a szerelőnek lett volna két vadonatúj lengéscsillapítója. Ott bukott ki a dolog, hogy az eredménylapon súlyadatok is vannak. A vizsgálati lapon 3900 kg össztömeg szerepelt, az én autóm max 2800 kg lehet. Talán egy ütött-vágott LT lengéscsillapító méréseredményével akartak megvezetni. Egyébként elvittem egy másik szervizbe és az ottani mérés azt igazolta, hogy kifogástalanok a csillapítók.
És akkor még nem beszéltünk arról, hogy az olajat, levegőszűrőt, pollenszűrőt, üzemanyagszűrőt vajon kicserélték-e?
JA ÉS PERSZE ÉN VAGYOK A SZAR SZEMÉT, HOGY MEG MEREM ŐKET GYANÚSÍTANI...

Értékelése: 1

Képek az autómról

Fenntartási költség (4) Évjárat 2005
Kényelem (8) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (6) Vezetett km 173000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? L300 4WD Következő autója? A főnökömtől függ...Egy Merci Vito 4x4-el kibékülnék :)
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Transporter 2003 (2005 - 2007)

További ítéletek (51 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)