Brutálisan erős,de ne vegyél ilyet...
Szöveges ítélet
Maga az autó nagyon szép,tekintélyes,baromira tud menni,direkt a 2.5PdTdi 130Le-s motorosat vettem,mert azt mondták ez kell bele,ez igaz is,mert az 1.9Tdi motoros egy bicikli,ez viszont nagyon vadállat módjára tud menni,rengeteg autót lealáz a porig,a 6sebességes váltó jól kapcsolható,a turbo már 1200-as fordulaton belenyom az ülésbe,és kezdödik a gyorsulás,ahhoz képest,hogy üresen az autó maga 2,5tonna,nagyon-nagyon megy,és akárhogyan is hajtom "csak" 8,5Litert eszik meg 100km-en,ez nem mese!!!
Autópályán megpakolva simán repíti a kasztnit 170-es utazósebességre,amit nevetve bír a motor,a száguldásnak 200km/h-nál van vége,ott sajna letilt,megjegyzem a 170-et is könnyedén eléri,sokan csak néznek,mikor rámgyorsulnak,én nyomok egy kövér gázt,és többet nem látnak,megalázó lehet egy teherautótól ilyet kapni....
Sajnos amennyire megy és amennyire szép,annyira rossz is,nem hittem,hogy a Volkswagen lejáratja magát egy ilyen autóval,tévedtem...
Az autón kétszer cseréltek garanciában szervószivattyút,a jelenség nagyon szép,a szervóolaj tartály sapkáján ömlik ki a motorolaj,elöször nem tudtam mi van,viccesen közölték,ez termeli az olajat,milyen jó...Kicserélték,majd kb 3000km után újra ez történt.Most az autóban 135000km van,garancia lejárt egy hónapja,sajnos a harmadik szivattyú ára az én pénztárcámat vékonyította,kerek 100db ezressel,nem semmi...
A vízpumpa szintén cserés lett kb 50000km-nél,garanciába ment szerencsére...
Mivel a motorban semmilyen szíjhatjás nincs,mindenhol fogaskerék tömkelege van,sajna a klímakompresszor és a szervószivattyú közti "fogazott gumi karika",mely összeköti a két tengelyt,lefogazódott,cseréje 30db ezres...Vicc....
Az ajtókat izomból kell csapkodni még a sokadik szervizes beállítás után is...
Fékbetéteket kb 30000km-enként cserélem,megjegyzem a gyári lement 20000-nél,azóta Textar van benne,ez kicsivel tovább bírja...
Nem hinném,hogy ez a 8,5milliós "autó",amibe megjegyzem minden lehetö extrát belekértem rendeléskor (mert alapban semmi nem volt benne),így viselkedjen VW módjára,de ezek szerint mégis...
Sajnos szerintema rengeteg hiba oka az,hogy ez a modell még nem forrta ki a hibáit.....
----------------
Fennt említett hiba ismét elöjött,az új szivattyút felraktuk,500km után ismét tengelyirányban lóg 1cm-t...
Na,most eladom...
Hibalista
- Szervószivattyú háromszor,vízpumpa egyszer,fékbetétek 30ezer km-enként cserések,szervószivattyút és klímakompresszort összekötö bordázott gumi karika lefogazódott,generátor kihajtásánál szintén,ajtók nehezen csukódnak
Ide hordtam szervizbe
Göcsej Autóház Zalaegerszeg VW
Értékelése: 7
Másik szerelő értékelése
Most már én,az olcsóbb....
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 135000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Toyota Hiace Panel Van Long | Következő autója? | Ezek után jó kérdés mit érdemes venni... |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.9/10) |
