Világoskék igásló
Szöveges ítélet
Az autó a magyarországi szalézi szerzetesrend tulajdona.Új kora óta Balassagyarmaton teljesít szolgálatot, bár 2 évig a garázsban állt üzembehelyezés nélkül,´94ben helyezték forgalomba.Motorjának 69 lovacskája nem épp száguldozásra csábít,de a 100-110 egész tűrhető utazótempó.Előzéshez viszont igencsak imádkozni kell,amúgy tisztességesen megy.Mivel teherautós konstrukció,úgy is kell vele bánni.A szervó hiánya eléggé idegesítő,pláne hogy a kormány annyit fordul mint egy 260as Ikarusé...Viszont kilátni belőle rendesen.Ebben nőttem fel gyakorlatilag,sokat utaztam vele,és 1 éve vezetem már,volt időm megszokni.A fűtés,ha meleg a motor,akkor 10 perc alatt leizzaszt -30 fokban is,viszont a légkondi nagyon hiányzik belőle.A független felfüggesztés és az elsőkerékhajtás jót tesz a menettulajdonságoknak,de vigyázni kell a kanyaroknál,mert piszkosul dől a kasztni...de nem is erre lett kitalálva.8 személy a cuccaival együtt jól elfér,és ésszel hajtva a világból is ki lehet vele menni.Én megszerettem,bár a konfortot hiányolom belőle. Mindenesetre egy megbízható igásló,ha lassan is,de elmegy sok évig.Eghyszer volt hengerfejes,még valamikor 2001 táján,igazából nem tudom miért...akkor kapott egy komplett motorfelújítást.azóta semmi baja,de a gondos olajcserét meghálálja!Jó autó!
Hibalista
- kopó alkatrészek,ill. egyszer lett hengerfejes
Ide hordtam szervizbe
Pár éve egy magánszerelő javítja,már amikor kell vmit is csinálni rajta...de precízen és gondosan!
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1992 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 13 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 139000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.7/10) |
