Tranyó! Ahogy a fiam hívja....
Szöveges ítélet
Ez már az 5. T4-esem 92 óta.Volt 3db dobozos kisteher 2,4d,1 db 2,5 TDI Transvan,ill.most ez a benzines Carawell.Maga az autó a 2,5TDI-vel volt a leggazdaságosabb,ezzel a benzinmotorral a leghallkabb,a 2,4d-vel a leggyengébb.Az évek folyamán mindegyik autómban változtattak,csiszolgatták,javitottak a dolgokon.A kisbusz jelleg az ujabb modellekhez képest mint pl. a Vivaro semmiben sem marad el,még kényelmesebb is a futóműve.Az ujabb dizel motorok azért sokkal jobbak,de ha ez kell akkor T5 5 hengeres Tdi-t kell venni.
Elég megnézni a 2002-2003-as utolsó T4 Carawell-Multivan árakat a használt piacon.Hát igy értékelik a tulajok!!!!
Egyszóval drága de jól kiforrott stabil gép kisebb hibákkal!
Hibalista
- Tulajdonképpen szerencsém volt mert szervizkönyves céges autó volt,amikor ki kellett valamit cserélni megtették-mint ahogy most én is.Teljes kuplung csere volt nálam,de ez teljesen normális kopás miatt történt,220ezer-nél.Kb 100ezer ft.A hűtőventillátor sokat megy,nyáron majdnem állandóan.Egy kicsit most eszi a vizet 1000km/1l de nem hengerfejes.Imádom,mindent megoldunk vele a családi bicikli túrától a költözködésig.Ha a viszonylag nagyobb fogyasztást nem számolom az autót nagyon megéri fenntartani mert ebben a korban már szinte semmi értékvesztése nincs!!!Ha nem megyek 100 felett akkor 10 liter is elég,de nehéz megállni mert 150-nél sincs hangja!!!
Ide hordtam szervizbe
Porsche Győr
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (2) | Évjárat | 1994 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 240000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 11 l |
Előző autója? | Galaxy | Következő autója? | VW T5 Multivan |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.3/10) |
