Tádé
Szöveges ítélet
Nem tudom, hogy szerettem-e.Hosszú úton borzasztóan kényelmetlen volt a gázpedál, valami egészen kifacsarodott helyzetben kellett tartani a lábamat.Ez egy Szeged-Constanta távon elég fájdalmas tudott lenni.
90-nél madár költözött a műszerfalba, nem is tudtam elhallgattatni, bár szétszedettem nemegyszer, nem találtuk az okát.
Viszont tehettem bele bármit, ment, és vitte. Nemegyszer 2 tonna volt a raksúly a hivatalosan 1,2 tonnás autóban.Lyonba egy komplett háztartást vitt el, szekrényestül, mosógépestül, mosóporostul.Fullra tele volt,de gond nélkül elment a hegyekben is.
Nagyon jó a fűtése, a szellőzés már nem annyira. Hátul hátsótér fűtés volt benne, az egy időután akkor is dolgozott, amikor nem volt bekapcsolva, ez nyáron érdekes volt..
Kis családomnak pont elég volt, bár mentünk úgy nyaralni, hogy a megrakott autónak csodájára jártak az ismerősök-tapasztalat:minél nagyobb autó, annál többet pakolnak az asszonyok.
Hibalista
- 800Km-szervócső eldurrant, gariban csere, gyárilag nem volt jó helyen a turbó szabályzó kapcsolója, ezért 1500km-ig csak vánszorgott.
- A gyári Kléber gumi 140000-et bírt rajta, pedig volt, hogy 2 tonna raksúllyal(!) mentem vele.Utána Michelineket kapott, azok is jól bírták.
- Fékek első cseréje 89000-nél volt, csak betét, a költsége (Textar) 25000ft volt.
- Még nem kopott el a hátsó betét, amikor újra cserélni kellett-a féktárcsa válla elvágta a betét kopásjelzőjét, így kopottat jelzett a műszerfalon.Miután épp Lyonba készültem vele, inkább csere volt.
- 210000-nél szó szerint széthullott a generátora. Kompakt generátorról lévén szó, a javítás horror árat jelentett volna, ezért kapott egy felújítottat, 65000Ft a munkadíjjal együtt.
- Megjegyzem, szakavatott szakik szerint pokoli szerencsés voltam, ez a gencsi általában 110000km-nél megadja magát-pont a gari letelte után.
- Közvetlenül eladása előtt szétesett a tolóajtó görgője, ezt a szerelő grafitos zsírral hozta helyre.
- Constantai út után a teljes futómű generált kapott, gömbfejek, szilentek, stb.
Ide hordtam szervizbe
Porsche Szeged, Sárosi u.1
Nem lehúzósak, de szeretnek egy olajcserénél három tömítőgyűrűt cserélni az olajleeresztő csavarnál, és a folyadékok akkor is utántöltődnek, ha történetesen tele van minden tartály (napersze gázoljat nem tankoltak bele).
90000-es nagyszerviznél elszálltak a költségekkel, de becsületükre legyen mondva, meg tudtunk alkudni.
Értékelése: 7
Másik szerelő értékelése
Mojzes Lajos Szeged, Röszkei u 27.
Garancia után kapta meg az autót, sorban az 5.-et, minden kocsimat nála szervizeltem.
Időzavar miatt néha sokat vártam a kocsira, de ez nem volt jellemző.
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 243000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Transporter T4 1.9 | Következő autója? | Honda Civic 1.5 Vetch |
Ennyire szerette | (6) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.6/10) |
