A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Transporter (1990-2003)

Transporter 1.9D 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Szép Zöld Postáskocsi

Szöveges ítélet

Nos, ez egy szép zöld postás autó volt. Miután a posta eladta, a nagykőrősin vettem egy kereskedőtől.
Sokan megijeszettek, hogy kb 500e km van benne és szét fog esni alattam de nem így történt. Az autóvillamossági szerelőm felvilágosított, hogy posta nagyon komolyan veszi a kocsik karbantartását és ezt is tapasztaltam.
Bár lelakott volt a teherautó, de műszakilag rendben volt.
Mivel cég autó volt mindíg pöccre kellett, hogy induljon ezért én is mindíg rendben tartottam.
Vizsgakor átlag 90-100e Ft-ot hagytam a szerelőnél a legnagyobb költség mindíg a futómű rendbetétele volt.
Néha előfordult, hogy 600-800 kg is bent volt és a Budapesti utak nem a legjobbak.
Én is alánéztem amikor megvettem, szerintem nem a legerősebb a futóműve, igaz az 5-ös BMW-mel hasonlítottam össze.

A fogyasztása szerintem nagyon jó nyáron 6,7 lit városban, télen még motormelegítés mellett is max 8 lit.

Viszonylag kényelmes, 182 cm vagyok és hosszabb úton is kényelmes elfértem. Három személlyel ne kisértezzünk mert nem lehet a középső embertől váltani az 5. sebességbe...

A szervó nélküli kormány nagyon durva, főleg belvárosi parkolásban, vagy megpakolva.

A tükrök egy egy kicsit szűk látószögűek 3-4x törtem össze a hátsó lökhárítót parkolás közben.

Hosszabb vidéki utakon elég unalmas mert max 90 km/h a vége, 100-nál már visít a motor és nagy a hangzavar.
Megpakolva nem egy gyorsulási bajnok, de nem is arra találták ki.

Szerintem ezt a szériát még jól készítették el, nincs agyon elektronikázva. A dizel motor pedíg elnyűhetetlen, ha karbantartják.

Nekem bevált mint haszongépjármű.

Hibalista

- Generátor és önindító felújítás kétszer, hátsó jobboldali rugó eltört, lengőkarok szilentek két évente csere, porlasztó csúcsok csere, gyújtáskapcsoló csere. Szélvédő szétrepedt egy kavics miatt. (a guminál csapódott be de végigrepedt), tolóajtó csapágy csere.
- Mind ez hét év alatt.
-

Ide hordtam szervizbe

Autó Szabó Lakihegy

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1991
Kényelem (5) Használati időtartam 7 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 70000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? 520 Következő autója? Valami gazdaságoan fenntartható
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Transporter 1990

További ítéletek (91 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)