A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Transporter (1990-2003)

Transporter 2.4 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Oázis a sivatagban

Szöveges ítélet

A közelmúltban vettem egy T4-et.Eddig csak másoktól hallottam, hogy milyen jó, de még soha nem vettem ilyet.
Nekem eddig az etalon egy Merci 208d volt.Azt nem lehet felülmúlni gondoltam az eddigi tapasztalat szerint (volt Ford Transit, Fiat Ducató, Kia K2500),de úgyhiszem ez a T4 esélyes rá.
Nekem egy teherautónál a megbízhatóság a legfontosabb, így minden autót eszerint értékelek.
Mindenképp hagyományos adagolóst kerestem (elegem volt a többszázezres elektromos adagolójavításból).
Ennyi kilóméter után még túl sokat nem tudok írni, de nagyon jó vezetni, jó a fogyasztása, olcsó alkatrészárak.
Apropó alkatrész. Megvétel után szervizelés.
Vezérműszíj, generátorszíj, adagolószíj, minden szűrő, főtengejszimmering, adagoló gázkarpersely, 7L motorolaj(Valvoline Max Life), sebváltó olaj összesen 49600,-Ft!!!!!!!!!!!
Ennek örömére vettem rá egy bal tükröt 8500-ért és még a zsebemben maradt egy csomó pénz abból amit erre szántam -az előző autóimból kiindulva.
Remélem ez a szerelem sokáig megmarad!Későbbiekben folytatom.
---------------
Elromlott az indexkapcsoló.Jobbra nem kapcsolt.
Megrendeltem a márkakerben, mert ebből a típusból nincs utángyártott.17700-ba fájt. Kicseréltem, és a rosszat kapcsolgattam kiszerelve. Meglepetésemre kiesett belőle két üvegmorzsa (gondolom régi üvegtörés) és lám megjavult, így van egy tartalék.

----

Egy -12*c- os reggelen önindító elfüstölt, de egyszerűen orvosolva.

----

A kuplungkezelésem darabossá vált - bowden csere.
Bal oldali féltengelycsapágyam zajos, kidolgozta a zsírt - csere.

Hibalista

- Bal külső tükör - Kulcsot másoltattam, elég húzós volt. Legegyszerűbb kivitel össz: 17000,-. - - -------- - - Önindító egy hideg hajnalon behalt. Szénkefe, relécsere és már jó is. (16500) - - -------- - - Kuplung bowden csere (17500, gyári), bal oldali féltengelycsapágy csere (22000). A kipufogó rendszer többszöri hegesztése (legközelebb csere).

Ide hordtam szervizbe

Szervíztapasztalat nincs. A kulcsvásárlással már van. Drága, hosszadalmas, bonyolult /vagy csak azzá tették/. --------- Az indexkapcsoló másnapra megvolt.

Értékelése: 3

Másik szerelő értékelése

Egy rokonom szerel, aki túlzottan megbízható és becsületes, így soha nem gazdagszik meg. ----- Végre találtam egy szerelőt, aki tud a pénztárcámmal gondolkodni.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1998
Kényelem (8) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 211000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 48000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Kia K2500 Következő autója? VW vagy Merci
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Transporter 1990

További ítéletek (91 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)