Négykézlábhajtós tehénke
Szöveges ítélet
Nos, nyolc hónapja van nálam. Szerencsére sikerült egy nagyon jó példányt kifogni, szinte nulla rozsda volt rajta.
Mikor megvettem azonnal megcsináltuk a nagyszervízt, vezérlés kompletten, összes olaj, szűrők és résolaj cső csere. Valahol az adagoló alatt szivárgott egy gázolajcső, csak a csavart kellett meghúzni de azóta szépen indul( elengedte a nyomást és kicsit döcögött).
Az utólagos tetőablak beázott és a szintén utólagos centrál motorok is kezdtek behalni, olcsó volt így az összeset kicseréltem.
A kormány oszlopban van néhány mini kardánkereszt, ebből egy picit kopog még de hamarosan csere lesz.
A gyári rádió helyére bekerült egy normálisabb.
A 4x4 miatt elég rövid a váltó áttétel és pláne sima szívó diesel, szóval nem egy verseny autó. Viszont negyvennél lehet rakni az ötöt és simán megy tovább. Városban még elég dinamikus de kint vagy autópályán bizony nagyon komótos.
Autópályán már van hangja de máskülönben teljesen elviselhető a zaj benne. Sokat számít, hogy a hátul nem sok szigetelés van benne ezért onnan sok zaj jön.
7500km a gyári olajcsere ciklus de ez a motor röhögve elmegy 800 ezer kilométert de nem ritka a milliós futás sem.
Nekem most a nagy télben pöccre indult (nagyon féltem az első hidegtől, hogy vajon indul-e). Lassan melegedik de ha már elég meleg akkor jó a fűtés.
És végre megjött a tél, nagyon vártam. mikor megvolt a 30 centi hó már mentünk is fel a Mecsekre. Mint a parasztbácsi amikor UFO-t látott: Hűű miafasz háááááá hhúúúúúúúúú. Qva jóvolt.
Természetesen minden szűz hóba be kellett mennem és természetesen nem akadt el :)
Illetve egyszer majdnem. Rámentem egy kis dombocskára, nna onnan se kép se hang nem ment tovább. Ajtó kinyit kinézek, nyomom a gázt hát a bal hátsó nem forog, lediferált. Ekkor jött a difizár és simán lejött.
Úgy gondolom ez nem egy terepjáró de az egyszerű robusztus felépítés és a difizár miatt többet tud mint egy divat terepjáró.
Nemrég kipakoltam az üléseket, beugrott a motor és kijöttem svédbe. Simán minden gond nélkül jött. 110-120 közötti utazóval, az első tankolásnál németben 8.4 lityi lett a fogyasztás.
Kiutazás előtt beépítettünk egy motor melegítőt, jó lesz az itt a svéd télben. Ja és van benne egy Eberspacher gázolajos állófűtés.
Szóval csak ajánlani tudom. Egyszerű mint a faék, olcsó az alkatrész és ritkán kell hozzá DE meg kell adni neki a rendes szervizelést.
Folyt. köv. később.
Képek is lesznek (mind túl nagy, nem engedi feltölteni)
Hibalista
- Az előző tulaj vagy a szerelője trehánysága miatt: Stabilizátor kitámasztó, kormány gömbfej, féltengely gumiharang. Ez mind kopogott, félrehúzott és megette a gumit, felcserélte a hátsóval de megette azt is :(
Ide hordtam szervizbe
Gejza. Micsoda szar traktort vettél már megint! De tökéletesen és olcsón dolgozik.
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Saját magam, de csak az apróságokat csináltam és karbantartottam.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1996 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 184000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 6000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Cordoba | Következő autója? | fenetudja |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.9/10) |
