Nagy kékség - ohne extra´s
Szöveges ítélet
Íme egy példány a 90-es évek kiforrott munkásautói közül. 6 személyes amolyan kombiautó széria tengelytávval - nem hosszú, mint a vonatfütty, de bármi limlomot el lehet cígelni vele. A motor egy gazdaságos 5 hengeres, 2,4-es szívódízel olajkályha - lomha, hangos, de elhúz akár egy házat is és ha tankolod, elvisz a világvégére meg vissza. Strapabíró, tágas dög, elmegy árkon-bokron télen is, csak már nem fiatal, nem sportkocsi és ne toljad neki 110-120-nál jobban - jó lesz az a kis er? még az elkövetkezend? évekre.
Amit nem szeretek benne: parkolás sz?k kis utcákban, a ,,légyszi eztazt bútort kéne vinni" haveri kérelmek, valamint a hogyan el?zzünk kamionokat lendület nélkül, noch dazu meg is pakolva.
Amit imádok benne: puritán, nem hagy cserben, bele lehet ülni malterosgatyában is, elbírja. Hosszú távon kényelmes és teszek a modern elektronikára, ebb?l az még egyenl?re 92-ben kimaradt. Ahogy az extravagáns beltér is: kemény m?anyagok, derékszöggel szerkesztett vonalak - de prímán kihasználható minden, amit a svábok pakolás céljaira találtak ki. Emellett tuti csajozós verda: kiglancolva sötétben tekintélyt parancsoló és a dupla anyós ülést a magas beltérrel is ajánlhatom mindenkinek. Hátránya, hogy tgk., a rend?r a raktérhálóval, poroltóval, menetlevéllel indít igazoltatáskor...
Még mindig tulajdonunk a ,,kicsike"! Kutya baja, hurcol vígan akármit és még ebben a ramaty téli id?szakban is tisztán van tartva - nem tesz jót egyetlen négykerek?nek sem az agyonsózott ungarische úthálózat. Ha már tél hóval, legalább volt alkalmam eleget császkálni vele a korcsolyapálya utakon. (Fehérvár, Szeged, stb. és sose autópályán!) Pl. egy Toyota Hiace-hez képest jóval biztonságosabb a fronthajtás. A téli gumi egészséges viselet számára, súlyából adódóan nem kell félni a jegesedést?l, csak ésszel kell közlekedni és akkor nem piruettezik és halad is az ember. Amit még szeretek a télben: ilyenkor jobb dolgom van, mint a bika sportkocsikkal szenved? honfitársaknak - kitavaszodásig legalábbis...
A 15-20 fokos hidegekben reggelenként pöcc-röff indult, keine Sorge! Ha annak idején 1941-ben lett volna ilyen, a történelem másképp alakul. Egy szó, mint száz: még mindig odaadóan szuperál és jó egészségnek örvend tinédzserkorú családtagunk!
Hibalista
- bajuszkapcsolók, gyújtáskapcsoló, féltengelynél gumiharangok elöregedtek
Ide hordtam szervizbe
Gyakorlatilag nincs agyonbonyolítva, nagy baj meg nincs vele, szervízigénye minimális - olajcsere stb. szokásos dolgok
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1992 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 0 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | négyütem? Waresz | Következő autója? | valami ilyesmi, csak TDi |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.5/10) |
