Még nincs jobb a piacon...
Szöveges ítélet
Apámmal gyakran úgy teltek a vasárnap délelöttök, hogy könyékig olajosan szereltük a polákot. Ebb?l egy életre elegem lett, ezért olyan autót kerestem amelyik megbízható, er?s, gazdaságos, és szép. Lehet?leg ebben a sorrendben. A T4 mindezt tudta. Kiforrt technológia, gazdaságos és er?s motor, és formailag nekem még mindig etalon. A sebességre sem lehetett panasz. (El?fordult, hogy a kollégák rosszul becsülték meg a kocsi menetdinamikáját.) A kényelemre se jót se rosszat nem tudok mondani, mert úgyan kemény és nyers - talán zajos is -volt, de hát én tgk-nak vettem. A bels? kialakítás is meglehet?sen spártai, tele kemény m?anyaggal, de mikor eladtam, még semmi sem zörgött. A létez? összes extrát kiválasztottam a tempomattól a süllyesztett futóm?ig, és remekül müködött minden. A kocsinak a magyar gyártású hátsó üléssor volt a leggyengébb pontja. Azok roppant kényelmetlenre sikerültek, a karfák vagy szorultak, vagy lötyögtek, és kivenni-betenni is kész cirkusz volt. Nagyon hiányoltam az automata váltót, és hát egy kényelmes utasülés sort 3 pontos övvel. A Multivan persze mindezt tudja, de azért 10 millával többet kérnek. Azt már soknak tartottam.
Hibalista
- Az adagolót még a garancia alatt cserélték. A fékszervó 60.000 után elkezdett kattogni, amit a szervíz a garancia lejárta után hirtelen meghallott, s?t javítás helyett írásba adták, hogy egy ártatlan típushiba! A légtömegmér? 2× romlott el. 150e-nél kiégett a katalizátor.
Ide hordtam szervizbe
Porsche Gy?r (1)
Értékelése: 3
Másik szerelő értékelése
Nagy Ákos
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1998 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 250000 |
Szerviztapasztalat | (4) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Vito | Következő autója? | VW Multivan |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.9/10) |
