A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Transporter (1990-2003)

Transporter 2,5 tdi 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Még nincs jobb a piacon...

Szöveges ítélet

Apámmal gyakran úgy teltek a vasárnap délelöttök, hogy könyékig olajosan szereltük a polákot. Ebb?l egy életre elegem lett, ezért olyan autót kerestem amelyik megbízható, er?s, gazdaságos, és szép. Lehet?leg ebben a sorrendben. A T4 mindezt tudta. Kiforrt technológia, gazdaságos és er?s motor, és formailag nekem még mindig etalon. A sebességre sem lehetett panasz. (El?fordult, hogy a kollégák rosszul becsülték meg a kocsi menetdinamikáját.) A kényelemre se jót se rosszat nem tudok mondani, mert úgyan kemény és nyers - talán zajos is -volt, de hát én tgk-nak vettem. A bels? kialakítás is meglehet?sen spártai, tele kemény m?anyaggal, de mikor eladtam, még semmi sem zörgött. A létez? összes extrát kiválasztottam a tempomattól a süllyesztett futóm?ig, és remekül müködött minden. A kocsinak a magyar gyártású hátsó üléssor volt a leggyengébb pontja. Azok roppant kényelmetlenre sikerültek, a karfák vagy szorultak, vagy lötyögtek, és kivenni-betenni is kész cirkusz volt. Nagyon hiányoltam az automata váltót, és hát egy kényelmes utasülés sort 3 pontos övvel. A Multivan persze mindezt tudja, de azért 10 millával többet kérnek. Azt már soknak tartottam.

Hibalista

- Az adagolót még a garancia alatt cserélték. A fékszervó 60.000 után elkezdett kattogni, amit a szervíz a garancia lejárta után hirtelen meghallott, s?t javítás helyett írásba adták, hogy egy ártatlan típushiba! A légtömegmér? 2× romlott el. 150e-nél kiégett a katalizátor.

Ide hordtam szervizbe

Porsche Gy?r (1)

Értékelése: 3

Másik szerelő értékelése

Nagy Ákos

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1998
Kényelem (6) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 250000
Szerviztapasztalat (4) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Vito Következő autója? VW Multivan
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Transporter 1990

További ítéletek (91 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)