A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Transporter (1990-2003)

Transporter caravelle 2.5TDI 

Az ítélet értékelése
3,0(2 db)

Luxuskényelem 8 személyre

Szöveges ítélet

Az autot 2 évesen vettük németben. akkor volt benne 200000km. Igaz hogy kereskedési szándékkal vettük, de csak azért, mert minek nekünk ilyen nagy értékü auto, és sokat lehetett volna ralyta keresni. Amikor hazahoztuk, annyira beleszeretett az egész család, hogy azota is meg van, és meg is lesz addig, amíg sokan vagyunk itthon. (meg se probáltuk eladni)

Menettulajdonságrol annyit tudnék mondani, hogy kb 2100-as fordulatnál kapcsol a turbó, alatta 8 személyel olyan mint az elözö buszunk 2.4-es sima dízel caravelle, tehát elég gyenge. Lehet ugy is vezetni, hogy mindig ott vagy a megfelelö fordulat közelében, akkor kegyetleneket lehet elözni, gyorsulni. Többször mentem már vele külföldre, 6-8 személy+csomagok, 150-170es sebesség, kényelmesen birja. Volt olyan is, hogy Németországba mentünk végig 175 tempomattal, soha nem lassult, igaz hogy akkor csak 2 személy üres auto. Mentem már vele 180-at, akkor még nem volt padlon a pedál, de szerintem az már a végefele közelithet.

Felszereltség kényelem: Gyárilag 8 személyes, karfás ülésekkel, teljes kárpitozásu, hosszitott, szoval a csomagterét nem lehet megtölteni. el. ablak, el. tükör, fedélzeti computer, tempomat, ABS, gyári video, elsö üléseken dupla, és állithato magasságu karfa, állithato deréktámasz, dupla digit klima-hátul is külön digit kezelöszervel, hátul ülöknek személyenkénti befúvás, amiket egyenként, minden személy beállíthat magának, hova kéri a levegöt. igaz hogy alapfelszereltséghez tartozik a belsö müszervilágitás fényerösségállitása, de redkivül dizájnos, amikor egyszerre változik a legegyszerübb orátol elkezdve a fedélzeti computerig mindennek a fényerössége, (elöl-hátul). Az autoban van egy speciális fütökazán, aminek a lényege, hogy +5 fok alatt ha beinditjuk az autot, iszonyatos mennyiségü forro gözt enged a motorra, ami kivülröl ugy felismerhetö, hogy az egész motortér elkezd füstölni, gözölögni. NA ILYENKOR JÖNNEK TOYOTÁSOK!!!!! (akik szerint a toyo tökéletes auto) Rögtön elkezdik mondani, hogy tönkrement valami, ennyit a vw-röl, így a japán, meg ugy a japán, aztán amikor felvilágositom oket erröl a nagyszerü dologrol, akkor vagy beakarják mesélni, hogy ilyen nincsen, valami tönkrement...vagy szégyenülten elmennek. Egyébként kb 5-6 percig füstöl, utána nyugodtan el lehet vele indulni, és nem számit hogy -10 fok van, 2 km után üzemi höfokon van a motor. Szerintem a felsorolt extrák és menetteljesitmény sejteti az autonak mod feletti kényelmét...

Fogyasztása: Nem szeretem a vacak japánosok nagyításait, ezért megprobálok tényleges adatokat írni: Város gyenge forgalom: 6-7,5 liter, erös forgalom (dugo): 8-10 liter, országut 90km/h: 5.5-7 liter (terhelésfüggö), autopálya: 120-ig elmegy 8 liter alatt, átlagos terhelésnél 140-170 között 9-11 literre lehet számitani. egyszer volt 12.5-ös fogyasztásom, végig 160-180 között mentem az osztrák német hegyeken, és kegyetlen erös szembeszél volt. onnan tudom, hogy pl. nyomtam neki 160nal, volt szélzaj, aztán hirtelen megindult az auto, és éreztem hogy nem dobálja a szél.

Összegezve szuperjo auto, össze se lehet hasonlitni a japán csodákkal, Volt alkalmam menni sokat keleti szemetekkel, és egyáltalán nem igaz hogy azok megbizhatobbak. Ezt csak azért mondják a keletörültek, mert egy német kocsi 2-3szor annyiba kerül, (ami nem véletlen), és ezzel a szöveggel probálják magukat vigasztalni, és ezzel probálnak elismerést szerezni. Én pedig azért mondom hogy nem megbizhatobbak, mert a saját börömön is, és sok ismerösöm is tapasztalta. Örökké jönnek, azzal, hogy az automentök kuncsaftjai között listavezetök a németek,(ADAC), de arrol nem beszél senki, hogy a nyugati autopályákon kb 100 nyugati, föleg német kocsi megy el, míg 1 japán. erröl ennyit.
A mi kocsinkban, van ugy 260000 km, nálunk van 3 éve, és a tolatolámpa kapcsolon kivül nem kellett hozzányulni.

Hibalista

- Tolató lámpa kapcsoló költsége: 2036.- Ft

Ide hordtam szervizbe

Cseke Zoli Rendes segítökész, hozzáértö (csekezoli.hu)

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2002
Kényelem (10) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 200000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 60000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? T4 caravelle 1991 Következő autója? mindenképpen német, JAPÁN SOHA!!!!!!!!
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Transporter 1990

További ítéletek (91 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)