Kitartó, mint az anyósom
Szöveges ítélet
Rossz: kissé hangos /mixtóból lett 9 szem.busz/ puritán belső, de nem romlott el benne semmi. A 220 e-nél a kormányt kellett cserélni forgott rajta a gumi. Letört menetközben a kuplungpedálvége ott ahol a bovdent lehet beakasztani: számitottam rá igy már nálamvolt a gyári új pedál. Kicseréltem kb. 30 perc alatt. Mindig haza értem vele bárhol voltam. A szervoszivatyú megszorult elszakitotta az ékszijat is a szerviz ujat akart 75 e-ér+ munkadij. Nem fogadtam el én kiszereltettem és újra csapágyaztattam 5500 Ft-ért munkadij 4500 volt az óta jobb mint volt, nem morog, nem sir ha tultekerem a kormányt.
Hibalista
- Csak a váltó nembirta 300 000 km után. Szinkron gyűrűket kellett cserélni. A többi megbocsátható: ékszij, generátor csapágy kuplung kinyomócsapágy, gömbfejek 150e-nél hátsó kipufogó,
- Az átrozsdádodás mese, nekem már 7. év-nél mindenhol észrevehtő volt a rozsda megjelenése, főként az utastér padlózatánál a hátsó kipufogó felett kilyukadt.
Ide hordtam szervizbe
Csak 30 000 km-es szervizig vittem szekszervizbe. Nem ér annyit a szervizmunka mint amenyit kérnek a tulajdonosoktól. A jó autó nem romlik el, ha a gazdálya odafigyel rá.A kötelező átvizsgálásokat
mindig a legközelebb eső nem márka szervizbe vittem, ott csak a szükséges alkatrészeket vettem meg. Legügyesebb szerviz Pakson
az " Autószolga ". Gyors nem drága tiszta.
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1995 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 11 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 388000 |
Szerviztapasztalat | (2) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Passat | Következő autója? | T4 |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.9/10) |
