Hivatalos moldvai méhszállító
Szöveges ítélet
Apósomék felajánlását követően (márhogy felajánlják autó megvásárlására az egy milla frocseket) nekifogtam. 1 hónapon keresztül pick-up-pal keltem, azzal feküdtem. Miután ki is próbáltam egyet fogtam magam oszt átfeküdtem mikrobuszokra. Lévén hogy 1 milláért elsőkerekes nem sok értelmes van a T4-esen kívül, maradt ez. Oszt kifogtam, úgy ahogy (nem tudtam hogy tgk-t nehéz visszahozni szgk-ra, ezt most szopjuk adó és biztosítás duplája formájában). Egyebekben meg nagyon jó. Nagy, kétoldali tólóajtós, hátul kettéhajtós, nem felhajtós, csuda egy praktikus jószág. Pl. kaptárszállításra.
Csak azért nem érte meg a pénzét mert hasonló minőségűt kapni 6-700 ezer környékén, csak elkápráztatott az új festés, jónak tűnő belső.
Hibalista
- eddig két alkalommal volt vele gebasz: egyszer decemberben, -20 fok körül, de csak az én hibám miatt, gyenge volt a hűtőfolyadék oszt belefagyott kissé. - Másik eset: lelevegősödött az adagoló a retúrcső repedése folytán, adagolós helyrepofozta negyedórán belül.
Ide hordtam szervizbe
Bákói legjobb adagolósok, kurvajók és nem drágák
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
undefined
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 1992 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 300000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 10000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Golf III | Következő autója? | AX |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.1/10) |
