A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Transporter (1990-2003)

Transporter Business Caravelle 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Business class!

Szöveges ítélet

Tulajdonképpen nem az enyém, hanem a barátomé. Nekem is T4em van a multivan fajtából ezért rendszeresen megbeszéljük a tapasztalatait. Az autó gykorlatilag fullextrás. Egy dolog nincs benne a gyári fax. Extrák: Minden bőrős(műszerfal, oldalborítások, tetőkárpitok, kapaszkodók, tehát minden.) Motoros tolóajtó, 14"tetőmonitor, gyári nagynavigáció-TV bel, 18" könnyűfém kerkek, ESP, Projekt zwo xenon, Projekt zwo bőrkormány, tolatóradar, business esernyő. 6személyes a kocsi, minden ülés kartámaszos, és fűthető. Minden ülés fölött spot lámpa van az olvasáshoz, és saját fülhallgató kimenet. Felszereltség még a bőr öltönytartó, a hűtőláda, az állófűtés, a dupla digitklíma, a sötétitett hátsó hella lámpák, gyári sportkipufogó. A kocsi egy német VW szalon bemútató kocsija volt. Nagyon megkimélt állapotban tudta a barát kicsit több mint 1 éve megvenni. A kocsi gyönyörű. Egyetlen problémája, hogy a normál multivanoknál 2-300kilóval nehezebb. Ez a kivitel a Caravell alapjaira épül, de nem dupla tolóajtós. A teli oldalon kapott helyet a felnyitható asztal(bőrözött!!!) a pohártartókkal együtt.
A kocsival szervizbe egyedül a kuplungja miatt kellett menni, más baja nem volt. A fogyasztása a nagy tömege ellenére nem sokkal haladja meg a "normál" súlyú T4 multivanokét, pedig a gyári 151 lóerő chippel fel lett húzva 180ra.
A kocsi kiválóan alkalmas családi kocsinak, a tágas hely miatt. Egy hosszabb 1000-1500Km-es út ebben a kocsiban olyan mintha az ember a balatonra utazna.
Imádjuk!!!!

Hibalista

- Motoros tolóajtó. Kuplunk.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2002
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 56000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 45000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? S6 Következő autója? T4, T5
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Transporter 1990

További ítéletek (91 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)