Business class!
Szöveges ítélet
Tulajdonképpen nem az enyém, hanem a barátomé. Nekem is T4em van a multivan fajtából ezért rendszeresen megbeszéljük a tapasztalatait. Az autó gykorlatilag fullextrás. Egy dolog nincs benne a gyári fax. Extrák: Minden bőrős(műszerfal, oldalborítások, tetőkárpitok, kapaszkodók, tehát minden.) Motoros tolóajtó, 14"tetőmonitor, gyári nagynavigáció-TV bel, 18" könnyűfém kerkek, ESP, Projekt zwo xenon, Projekt zwo bőrkormány, tolatóradar, business esernyő. 6személyes a kocsi, minden ülés kartámaszos, és fűthető. Minden ülés fölött spot lámpa van az olvasáshoz, és saját fülhallgató kimenet. Felszereltség még a bőr öltönytartó, a hűtőláda, az állófűtés, a dupla digitklíma, a sötétitett hátsó hella lámpák, gyári sportkipufogó. A kocsi egy német VW szalon bemútató kocsija volt. Nagyon megkimélt állapotban tudta a barát kicsit több mint 1 éve megvenni. A kocsi gyönyörű. Egyetlen problémája, hogy a normál multivanoknál 2-300kilóval nehezebb. Ez a kivitel a Caravell alapjaira épül, de nem dupla tolóajtós. A teli oldalon kapott helyet a felnyitható asztal(bőrözött!!!) a pohártartókkal együtt.
A kocsival szervizbe egyedül a kuplungja miatt kellett menni, más baja nem volt. A fogyasztása a nagy tömege ellenére nem sokkal haladja meg a "normál" súlyú T4 multivanokét, pedig a gyári 151 lóerő chippel fel lett húzva 180ra.
A kocsi kiválóan alkalmas családi kocsinak, a tágas hely miatt. Egy hosszabb 1000-1500Km-es út ebben a kocsiban olyan mintha az ember a balatonra utazna.
Imádjuk!!!!
Hibalista
- Motoros tolóajtó. Kuplunk.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 56000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 45000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | S6 | Következő autója? | T4, T5 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.6/10) |
