A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Transporter (1990-2003)

Transporter Caravelle 2,4 D 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Az utazó busz

Szöveges ítélet

Mivel akkoriban sokat jártam külföldre és sokat aludtam autóban,ezért választottam ezt a típust.TDI jobb lett volna,de féltem az elektronikától,ezért inkább egyszerűbb gépet vettem.Itthon vásároltam,némi fenntartással,mert előtte főleg Németországban vásárolt autóim voltak és ezekkel lényegesen jobbak voltak a tapasztalataim.De ez az autó elég jól bejött...
Vásárlás után természetesen vezérmű szett és olajcsere,szűrőcsere volt az első dolgom.A motorolajszűrőt jobban hozzáférhető helyre is tehették volna,és a gázolajszűrőt is.10W-40 szintetikus olajat használtam és ez be is vált,nem ette.10.000 km-ként cseréltem olajat+szűrőt.És a műszerfalban az óracsoportot is ki kellett cserélnem,a vízhőfokmérő+üzemanyagmérő hibája miatt(VW betegség).Ez 15.000 Ft volt bontóban.
Ami nem tetszett:az első ülés nekem nagyon kényelmetlen volt,és 120 km/ó-nál 3.500-at forgott a motor,ami eléggé zajossá tette a hosszú utazásokat,én pedig mindig ezzel a tempóval közlekedtem.Sokszor húztam vele nagy utánfutót,ilyenkor hegynek fel és gyorsításkor padló gáz,hogy haladjunk is.De,akár hogy padlóztam soha nem evett 10 l-nél többet.Szólóban 8 l!A váltó is eléggé hangos volt,az olajcsere sem segített rajta(T 4 betegség).Egy külföldi út alkalmával szerencsémre hazafelé már itthon kigyulladt a töltésjelző-elment a töltésem,de gond nélkül hazaértem.15.000 Ft volt a generátor diódasor cseréje.Szintén egy másik alkalommal az utcánk végén csak 2. és 4. fokozat lett az autón.Ekkor is szerencsém volt,hogy ez nem 1.000 km-el odébb történt.Ez egy bosszantó hiba,egy pár száz ft-os gumi persely ment szét,ez elég rossz konstrukció.Aztán egyik reggel a garázsunkban nem indult az autó,nem volt izzítás.A biztosítéktáblán lévő izzítórelé foglalata megadta magát.Ez is VW betegség.Egyszer két hét állás után a behúzott kézifék miatt beragadtak a hátsó fékek.A fékdobok némi ütlegelése után megoldottam a problémát.De eddig ahány VW-m volt,az összesnél jelentkezett ez a probléma.De ezek apró hibák ahhoz képest,hogy mennyit mentem az autóval.Összességében nagyon megbízható autóról van szó.Eladás okai:szervószivattyú kezdte megadni magát,az autó alján a rozsda kezdett uralkodni,hangos sebváltó.Nem akartam költeni rá és egy kicsit gyorsabb autót szerettem volna.

Hibalista

- műszerfal:15.000 Ft (bontott)
- sebváltó rudazat gumi perselye:380(!) Ft (új)
- generátor:15.000 Ft (javítás)
- biztosíték tábla:5.000 Ft (javítás)

Ide hordtam szervizbe

Saját magam,kivétel az elektromos javítások(egy haver)

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1993
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 211000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 34000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? VW Golf II. 1,6 i Következő autója? gyorsabb diesel egyterű
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Transporter 1990

További ítéletek (91 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)