Amikor a tégla 160-nál bed?l :-)
Szöveges ítélet
Remek. Kiváló. Megbízható. Egyszer állt le. Akkor is csak az önindítóval volt gond. Csak az a rohadt elektronika ne lenne benne. A motor vezérlésének a bázisát leszámítva a gép elektronikája vacak. A vízh?fok kijelz? néha gondol egyet és nem m?ködik, az ablakemel? kapcsolóhoz vezet? kábelköteg rendre szétszakad, az index kapcsolók besülnek. Légtömegmér? szinte fogyóeszköz. Nem lenne baj, csak adnák az árában, nem aranyért. A gép f?tése remek, sajnos a klíma itt ki is merül. Vezet? ülésnek karfás van bent, kimondottan kényelmes hosszú úton is. Az autó itthon született újjá, vagyis a felszereltséget az els? üzembehelyezés el?tt a képviselet felturbózta. A gép egy TransVan felszereltség, 5 üléssel. Hogy nem annak született, az látható a gyári hegesztett fal kivágásának helyéb?l. A hátsó üléssor egy gányolt szemét ungárise produkt a vacak fajtából. Hogy hogy volt pofájuk belerakni, azt nem tudom. Vagy a magyar márkaképviselet követte el, vagy a sz.fehérvári, de n?jön rajta köröm annak, aki kitalálta, hogy a kuncsaft fél óra alatt fogja kiszedni az üléssort. Szóval vettünk egy remek autót kifogásolható elektronikai elemekkel és els? blikkre remek, ám er?sen kispórolt kidolgozású bels? felszereltséggel.
Amúgy imádom, a világ végére is elmennék vele. Asszem lehetne is :-)
A motor hibáiról majd 1.000.000 km után tudok csak nyilatkozni :-)
Hibalista
- 1. elektromos ablakemel? kábelköteg
- 2. a fenti még kétszer :-), sajna típushiba
- 3. index és ablaktörl? kapcsolók többször
- 3. katalizátor 120e km körül
- 4. légtömegmér? - már a harmadik
- 5. kézifékkötél 2x - nem bírja a telet szegény
- 6. féltengely gumiharang(sokszor) - mindegy volt szegénynek hogy gyári vagy sem. Ilyenek a magyar utak.
- 7. csúszógy?r? a kormányszerkezetben - légzsák vezérlés
- 8. kuplung munkahenger tartóvasa(pedálnál) leszakadt - hemm, hát.. német acél nem svéd
- 9. lengéscsillapítók - úgy 150-200 e km és kakukk, ilyenek a magyar utak
- 10. akksi 2-3 évente
- 11. önindító. 560.000 km-nél megadta magát. A gyári felújított nem volt botrányosan drága, 54e munkadíjjal, brutto.
- 12. kormánym? felújítás 400 e km-nél, meg a váltó szolíd felújítása
- 13. 600.000 szervíznél vezérm?szíj tárcsa csere - gumi elem nem bírta már
- 14. ajtózár, rugó. harmadszor. és nem lehet benne azt a nyavajás rugút cserélni. Egy nagy rakás ........
- 15. Kipufogó. néhány helyen hajlamos repedezni, kicsit talán nem a legjobb a katalizátor elhelyezése.
- 16. hátsó csomagtér ajtó zár. kulccsal nem nyílik, még jó, hogy központi záras. vacak a zár, és állítólag nem csak nekem.
- 17. olajpumpa tömítés - 580e km-nél
- 18. 600e km-nél a vákumsziv. (fékszervo) perselyezése
- 19. vákumdob
- 20. A motorhoz még nem nyúltunk. Szerintem a Doxa bérmunkázta le nekik, olyan finoman jár.
Ide hordtam szervizbe
ProCar VW Székesfehérvár - 2. éves koráig
hááát, remélem azóta jobb
Értékelése: 3
Másik szerelő értékelése
Porsche Gy?r VW szervíz - 6 éves koráig
Pekker "Doki" István mester szerelte végig.
Azóta Doki eljött a Porsche-tól, mi meg vele.
Most Doki szervizeli, éppen ahol dolgozik :-). Olcsóbb. A gép meg szereti.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1998 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 7 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 617525 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | H-100 Grace | Következő autója? | VW T4 2,5 TDI :-) |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.1/10) |
