A kedvec gőzmozdonyom.
Szöveges ítélet
2006 ben vettem tavasszal
Egy németországi autókeresledésből (márka szervíz)Gyári autó.
59000 km-rel
első komolyabb javítás a 60000 és a 75000 szervízek után következett
82000 km nél kuplung felújítás (elkopott) mindennel együtt 200 E Ft
Kevlároztatva lett az újtárcsa mível még a szervízben(N.o-ban)felhívták rá a figyelmem hogy sajnos rövid életű
ez az autóban. 70000 km már birt remélem a maradék 20000km amit várok tőle.
a széria t4 sekhez képest 2250kg önsúlya igen megviseli az autó eme részeit.
futómű alkaatrészei is megsinylik pedig teherató valahol :-)
gyárilag erősített mível jelentős részben LT alkatrészekket tartalmaz,nem kis szívás árán jöttünk rá,
Az egyediség,tipikus problémája ,alváz szám szerint elég sok minden nem egyezik a valós anyagszükségletet nézve.
100000 nél: olaj csere, vezérlés oldal felujítása görgök, feszítők, szíjjak.120 E Ft
Lengés csillapító 1 garnitura első koni piros állítható Ajánlom!
És nem azért mert állítható! szereléssel 55 E Ft
115000 nél felrobbant a 2 tömegü bordás ékszíj tárcsa
komoly anyázások közepette haza ment a saját lábán
töltés elment izgulni hazaérek-e?
Haza ért.
Na akkor ez is csere és ha már ezt az oldalt is szét szedtük akkor ittis minden csere
150 E Ft( kettöstömegü tárcsa , szervó szívattyú görgök ,automata feszítő, ékszíj ebből több is mire meglett az ideális méret. :-(
Persze ezenkívül gumi cserék is 245/45R18 1 garnitura (gyári szerelésben ez van rajta!!!
plussz 1 téli 225/60r16
Nem eszi annyira egyiket sem a nyári 38000 et bírt amível hoztam új volt amikor vettem az autót(szőrős :-) )
A télibe még csak 10000 van és tökéletes.
Az egyébb hibák elviselhető összegbe kerültek 5,10,15 E Ft
Egyébként relatív kevés és nem olyan bosszantó hibák.
Nos az autó menetteljesítményei 180Le vel
0-100 9,8s 245/50R18 kerékkel mérve
végsebbesség német atópályán gps-szel mérve vízszintes szakaszon 194 km/óra szélcsendben.
Vannak rugalmassági adatok majd késsöbb potolom!
Van akinek ez szédítő menetteljesítmény :-)
Egy teherautotól nem roszz! :-))
Van viszonyítási alapom s6, s8 de hát nem is egy kategória.
Most 129000 km nél járok A januári szervíz nél
légtömeg mérő kb 25EFt
Hátsó fütés mot csere 15EFt
olajcsere biztos 40E Ft
+ amit esetleg még kiderül
Az auto megbizható egyébként, de ez egy német márkától elvárható!
A felszereltségről néhány szó:
klíma,tempomat,állófűtés,alcantara bőr ülések 6db mindeggyikben ülésfűtés a két leghátsó elektromosan állítható,gyári esernyő! :-) tartóval,tetőmonitor, videó ,dvd
hűtő,elektromos tólóajtó,full bőr borítás műszerfaltól a tető kárpitig.
Hogy miért vettem ilyet? Mert az eggyik barátomnak is van egy multivan-ja és megtetszett nekem is ez a tipus.
Hibalista
- kuplung tárcsa ,gömbfejek,lengéscsillapító, elektromos toló ajtó,
- Kilométrerora kábel köteg (rágcsálok miatt!)
- távirányító
Ide hordtam szervizbe
barátom
és ismerősők:-)
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 59000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 70000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | s6 typ c4 | Következő autója? | Javítok rajta ha ledolgozta az árát +200 le bele :-) vagy egy 2000-2-es s8 kézivel |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.7/10) |
