A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Touran (2015)

Touran 1.5 ACT kézi váltó 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Nagycsaládos autó pár kompromisszummal

Szöveges ítélet

A család bővülése miatt elérkezett az idő a kategóriaváltásra. Így hogy a normál személyautók nem jöhettek szóba, és az egyterűek termékpalettáját megtépázta a SUV-osodás, kicsit keserű szájízzel, de nekiálltunk a keresgélésnek. Milyen választás az ésszerű és a célszerű? Ez a kérdés motoszkált a fejünkben, a már gyér kínálat tükrében.
Igényeink egyszerűek voltak: viszonylagos kényelem, jó variálhatóság, könnyű és ésszerű kezelhetőség, Otto motor, kézi váltó, 4-hengeres legalább 1.5-ös motor és nem SUV. Ez a képlet volt, ami a Touran-t adta eredményül (Természetesen a konszerntudat fényében)
A döntés így is egy kompromisszum volt, hiszen a valósággal csak akkor szembesül mindenki, amikor már éli/hajtja/használja a járművet. Csalódásról nem fogok riportolni, de remélem pár jó tanáccsal a vacilálóknak igen. Mivel mindenki a pro és kontrát várja egy ilyen leírástól, így elkezdem megosztani az első benyomásokat, hogy megpróbáljak valaki meggyőzni, vagy inkább eltántorítani a típustól. A megbízhatóságról, majd az évek elteltével teszek fel frissítéseket.
Előnyök:
- halk motorhang ill. vibrációmentes alapjárat "üzem meleg" állapotban (indítás után pár perccel)
- jól pozícionálható ülések mind elöl mind középen.
- jól használható rakodórekeszek
- stabil telefontükrözés a középkonzolra - nem szükséges NAVI
- kedvező fogyasztás (6,5l vegyes, csak országúton simán 6l alá lehet vinni)
- nem zörög semmi
- nagy csomagtartó
- elődmodellhez képest valamelyest puhább rugózás. Köszönhető a /60-as gumiknak
Kontra:
- induláskor nyers motorhang
- CO2 spórolás elvitte a normális visszapillantó tükröket. Ha rendelsz, vedd figyelembe, hogy a holttér figyelő aranyat ér, így ne spórolj rajta.
- a kis motor és a hengerlekapcsolás miatt a tempomat országúti üzemben érezhetően használja a féket. Célszerű lenne a hengerlekapcsolást visszavenni, hogy legyen motorfék.
- vészfékasszisztens csak bonyolultan kapcsolható ki, pedig lenne hely a start-stop mellett. :-)
- a /60-as gumi miatt drágább gumiköltségek cserekor
- a 150 Lóerő nem győzött meg. Persze még csak a bejáratásnál vagyunk, így remélem hamarosan összébb áll a ménes.

Egyelőre ennyi, és remélem a pozitívumok évről évre csak bővülnek.

A lényeg, hogy nem bántam meg, és most sem döntenék másképp. Remélem a cserére megmarad még a modell, mert ha nem akkor bajban leszek...

Jó döntést!

Hibalista

- Szép is lenne

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2019
Kényelem (8) Használati időtartam év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 4000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? A6 Következő autója?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Touran 2015

További ítéletek (6 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)