A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Touran (2010)

Touran 2.0 TDI 

Az ítélet értékelése
2,0(1 db)

Igazi német keleti tervezéssel

Szöveges ítélet

A hibák ellenére remek autó, újra ezt választom, igaz csak VW-ből választhatok. Ha nem így lenne, a Renaultra cserélném azonnal.
Mikor már benne ülök, remek használni, kevés dologba lehet belekötni, élvezet vezetni és olcsó üzemeltetni. Nyaralások alkalmával nem rohanok még annyira sem, kerülöm az autópályákat, így a 4,8 literes átlag könnyedén megjön és tartható, pedig a hegyeken völgyeken megyek keresztül. Elöl ülve csendes az autó, jó az úttartása, tágas az utastér, sokkal kényelmsebb a Passat-nál, s nem kell a földön ülni. A kárpitja tartós, de érzékeny és rossz, mert télen is beleizzadók egy hosszabb úton. Könnyen koszolódik, nehezen takarítható. A belső design az kb. a 90-es évek, ebben is tanulhatnának a Renaultól, franciáktól. A kezelőszervek nem igazán kézreállóak és nem átgondolt az elhelyezésük. Mutatós autó, büszkén használom, jól lehet bele pakolni, sok a rekesz, bár csak a felét használom, pedig napi használatú autó, céges. A szervízek lassúak, mivel leasing-es, órák telnek el, mire hozzálátnak a szerelők. Korrózió még nem látható rajta, 4 éves és 214 000 km van benne, kap hideget, meleget, de bírja úgy tűnik. Összességében rmeke autó, bosszantó dolgok más járműveken is vannak, igaz, nem 9 millióért árulják azokat.

Hibalista

- Az autó 3 hónapos korában volt először autómentőn, akkor a turbó és a kipuffogó körül voltak gondok, kb. 1-1 hét csereautó. Idén Jnauárban Németországban volt a katalizátorral gondom, az újraidnítás segített, majd pát nap múlva autómentő megoint, csereautó 4 napra. Most sokszor fehér füstöt oikád, a hűtőventillátor meg szinte mindig megy, pedi November van... - A duda mindi rossz volt rajta, képtelenek megjavítani. Cserélték a kjürtöt, hiába mondtam mindig el, hogy a kormány közepét oldalra mozgatva és erősen nyomva szólal csak meg. Elektormos ablakok önállósodnak. A középső könyöktámasz rendkívül rossz helyen van, csak kütyük tárolására alkalmas. A i-be szállásnál az ülésem elkopott, rossz érzés ráülni, igaz cserébe épeszű magasságban ülhetek. A váltója lehetne jobb elsoztású is, egy 7.ket jól elviselne, vagy jobb leosztás kellene ehhzez a remek motorhoz. A hátsó üléssoron ülők az elöl ülőkkel ne beszélgessenek, csak mutogassanak, nagy a zaj hátul ahhoz. - A biztosítékok kiosztása nincs sehol feltüntetve, a szervíz szerint ez vagy rendben, bízzam rájuk. Csak hogy pár hete Drezdában az autópályán sötétedéskor jól jött volna a segítség, vezethettem telfon nélkül, mert megint a 12V-os csatlakozó szállt el és vel pár funkció, pl. belső világítás. Tanulhatnánka a franciáktól erről is! - A csomagtér ajtó nem nyílik elég magasra, a fejem gyakran beleverem. Lecsapódik hírtelen és nagyon, de mikor nyitom, az istennek nem akar felnyílni, de fel sem lehet húzni, csak segíteni, mert ellenáll. Lecsukása során simán a fejünkre ránthatjuk, én megtettem kétszer is. Közben sáros lehet az ingujjunk. Itt lenne remek megoldás a más modelleknél rendelhető gombnyomásos nyitás/zárás. - A fényszóró lemaradhatott róla, mert inkább csak pislákol, nem lehet vele éjszaka jól vezetni, sok a holttér és amit megvilágít az meg már az orrom előtt van. Megemelve sem jó, mert akkor meg mindenki villog szemből és a reflektor olyankor túl magasra világít, a felüljárók, igaz jól láthatók és időben... - Az audió rész veszélyesen lent van, elvonja a figyelmet, felcserélhették volna ritkán kezelt fűtésgombokkal. A műszerfal tetején a rekesz mindig útban van telefon/GPS tartóknak, a nyitógombja nem működik mindig, nem nyílik ki a rekesz általában. - A csomagtér roló egy vicc, vagy inkáb kib@szás, mert a távol keleten különbet konstruálnak, néha le tudnám tépni, amikor perceket kell vele játszani, hogy visszakasszam a nut-ba.

Ide hordtam szervizbe

Porsche M5

Értékelése: 8

Másik szerelő értékelése

Procar

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2010
Kényelem (10) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 147000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 68000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Avensis Következő autója? Touran
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Touran 2010 (2011)

További ítéletek (5 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)