Igazi német keleti tervezéssel
Szöveges ítélet
A hibák ellenére remek autó, újra ezt választom, igaz csak VW-ből választhatok. Ha nem így lenne, a Renaultra cserélném azonnal.
Mikor már benne ülök, remek használni, kevés dologba lehet belekötni, élvezet vezetni és olcsó üzemeltetni. Nyaralások alkalmával nem rohanok még annyira sem, kerülöm az autópályákat, így a 4,8 literes átlag könnyedén megjön és tartható, pedig a hegyeken völgyeken megyek keresztül. Elöl ülve csendes az autó, jó az úttartása, tágas az utastér, sokkal kényelmsebb a Passat-nál, s nem kell a földön ülni. A kárpitja tartós, de érzékeny és rossz, mert télen is beleizzadók egy hosszabb úton. Könnyen koszolódik, nehezen takarítható. A belső design az kb. a 90-es évek, ebben is tanulhatnának a Renaultól, franciáktól. A kezelőszervek nem igazán kézreállóak és nem átgondolt az elhelyezésük. Mutatós autó, büszkén használom, jól lehet bele pakolni, sok a rekesz, bár csak a felét használom, pedig napi használatú autó, céges. A szervízek lassúak, mivel leasing-es, órák telnek el, mire hozzálátnak a szerelők. Korrózió még nem látható rajta, 4 éves és 214 000 km van benne, kap hideget, meleget, de bírja úgy tűnik. Összességében rmeke autó, bosszantó dolgok más járműveken is vannak, igaz, nem 9 millióért árulják azokat.
Hibalista
- Az autó 3 hónapos korában volt először autómentőn, akkor a turbó és a kipuffogó körül voltak gondok, kb. 1-1 hét csereautó. Idén Jnauárban Németországban volt a katalizátorral gondom, az újraidnítás segített, majd pát nap múlva autómentő megoint, csereautó 4 napra. Most sokszor fehér füstöt oikád, a hűtőventillátor meg szinte mindig megy, pedi November van... - A duda mindi rossz volt rajta, képtelenek megjavítani. Cserélték a kjürtöt, hiába mondtam mindig el, hogy a kormány közepét oldalra mozgatva és erősen nyomva szólal csak meg. Elektormos ablakok önállósodnak. A középső könyöktámasz rendkívül rossz helyen van, csak kütyük tárolására alkalmas. A i-be szállásnál az ülésem elkopott, rossz érzés ráülni, igaz cserébe épeszű magasságban ülhetek. A váltója lehetne jobb elsoztású is, egy 7.ket jól elviselne, vagy jobb leosztás kellene ehhzez a remek motorhoz. A hátsó üléssoron ülők az elöl ülőkkel ne beszélgessenek, csak mutogassanak, nagy a zaj hátul ahhoz. - A biztosítékok kiosztása nincs sehol feltüntetve, a szervíz szerint ez vagy rendben, bízzam rájuk. Csak hogy pár hete Drezdában az autópályán sötétedéskor jól jött volna a segítség, vezethettem telfon nélkül, mert megint a 12V-os csatlakozó szállt el és vel pár funkció, pl. belső világítás. Tanulhatnánka a franciáktól erről is! - A csomagtér ajtó nem nyílik elég magasra, a fejem gyakran beleverem. Lecsapódik hírtelen és nagyon, de mikor nyitom, az istennek nem akar felnyílni, de fel sem lehet húzni, csak segíteni, mert ellenáll. Lecsukása során simán a fejünkre ránthatjuk, én megtettem kétszer is. Közben sáros lehet az ingujjunk. Itt lenne remek megoldás a más modelleknél rendelhető gombnyomásos nyitás/zárás. - A fényszóró lemaradhatott róla, mert inkább csak pislákol, nem lehet vele éjszaka jól vezetni, sok a holttér és amit megvilágít az meg már az orrom előtt van. Megemelve sem jó, mert akkor meg mindenki villog szemből és a reflektor olyankor túl magasra világít, a felüljárók, igaz jól láthatók és időben... - Az audió rész veszélyesen lent van, elvonja a figyelmet, felcserélhették volna ritkán kezelt fűtésgombokkal. A műszerfal tetején a rekesz mindig útban van telefon/GPS tartóknak, a nyitógombja nem működik mindig, nem nyílik ki a rekesz általában. - A csomagtér roló egy vicc, vagy inkáb kib@szás, mert a távol keleten különbet konstruálnak, néha le tudnám tépni, amikor perceket kell vele játszani, hogy visszakasszam a nut-ba.
Ide hordtam szervizbe
Porsche M5
Értékelése: 8
Másik szerelő értékelése
Procar
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2010 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 147000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 68000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Avensis | Következő autója? | Touran |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.4/10) |
