Sportos gepárd nagy puttonnyal
Szöveges ítélet
Rossz:első ülés állítókarja magasan van
tükrözödik a levegő befúvó az első szálvédőn
első két ülés közti könyöklő semmit sem ér, sőt még a kézifék is nekiütközik és megemeli.
Nagyon takarékos, nagyon tágas, az ülések egy perc alatt kivehetők, nagyon gyors és nagyon erős
Hibalista
- Gyakorlatilag hibamentesen üzemel a 2000-es dizel Touran, ami a sok futott km tekintve nagyon derék dolog tőle, ráadásul nagyon sportosan nem kímélve közlekedünk vele.
- Ami a hibája az az erénye is, tehát a nagy karosszéria és a viszonylag kicsi tengelytáv, nem éri el a 2,70 m -t.
- Apróbb hibái , az égők kiégése, hátsó lámpa törése, saját magától, valószínüleg karosszéria szerelési hiba, egyedi eset.
- Sajnos a legdrágább és legfinomabb "0" ás motorolajat kell beletölteni mivel a motor megmunkálása annyira pontos és igényes hogy olcsóbb sűrűbb viszkozítású olaj kárt tehet benne.Hibái :vezető ülés magasság állító karja túl magasan van,gyakran ráülünk ki és beszálláskor, így elállítódik, tükrözödik az első szélvédőben a levegő befújás rése ami az első száz km-ken zavaró aztán megszokjuk . Könyöklő rossz helyen.
- Mindenkinek ajánlom a chip tuningot, így most az autó 168 LE és a nyomaték 340 Nm, gyorsulás 9,2 végsebesség 210 km/óra
- és amit én sem hittem el amíg többször meg nem győződtem róla : kevesebb a fogyasztás.
- Mindenkinek ajánlom aki sportosan , nagyon kényelmesen magasan ülve szeret utazni és maga mögött tudhatja a legnagyobb csomagteret hátsó ülések nélkül közel 2 m3, amit verhetetlen ebben a kategóriában.
Ide hordtam szervizbe
Vörös Autóház
Pécs, Megyeri út
Márkaszervíz, nem olcsó
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 110000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Astra | Következő autója? | VW Touran 4WD |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.9/10) |
