Pressztizs hova tűntél?
Szöveges ítélet
1,6 Benzines narancssárga Cross Touran. 7 személyest kerestem, megbízhatót, kényelmeset.
Ezt megkaptam. Az egyik legkényelmesebb autó, amit valaha vezettem, hátul nagy lábtér, variábilis. Szeretem vezetni, a dinamizmusa nekem megfelelő, nem versenyautót vettem.
Még most is szeretem, bár azok a hibák amiket felsoroltam bosszantóak.
A bal hátulsó ajtó zárva volt 1 évig, mert mindenki csak a zár szétverésével tudta volna kinyitni, végűl így lett kicserélve.
130 nál autópályán egyszer csak elkezdett zörögni, csörögni. Tönkrement a váltó, fogaskerekekből tört le valami, s bedarálta a csapágyak közé, mindent tönkretéve.
Váltócsere 250000 ft bontott váltóval (azóta még nincs baja) Új váltó 1 millió ft.
Gondolkodtam a VW megkeresésén, de akkor is először meg kellett volna csináltatni sok pénzből, s utána kérdés, hogy a VW mit állt volna méltányosságból.
A vezető oldali ajtó kezdett nehezen csukódni, mint kiderült kitört a lemez a zsanér körül (fényképet csatolokÍ). Most csináltatom meg.
Összességében szeretem az autómat, de nem vagyok benne biztos, hogy VW lesz a következő autóm
Hibalista
- A bal hátsó ajtó központi zár - A bal hátsó ajtó ablakemelő - A csomagtartó emelő rögzítése kiszakadt - A váltó 130000 km-nél teljesen elszállt, váltócsere (bontott) - A bal első ajtó a zsanérnál kiszakadt 138000 km-nél
Ide hordtam szervizbe
Értékelése: 6
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2008 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 6 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (4) | Vezetett km | 138000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Octavia 1,9 PDTDI | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.7/10) |
