Kanyarokban alázós kisbuszos meglep?s :)
Szöveges ítélet
Hibalista
- Egyben van, az 1,6 FSI nem egy üstökös, de meglep?en szépen mozgatja a másfél tonnát. A 6 sebességes váltó miatt az autó kifejezetten autópályára/autóútra termett. Feszesebb futóm?vel (VW-nél sportfutóm?ként rendelhet? - legalábbis a céges autó rendelés esetén így volt) ráz mint egy szekér, de stabilabb mint egy Passat (el?tte az volt). Félelmetes, hogy mennyire be lehet tenni a kanyarokba. Nem billeg, nem érzékeny a széllökésekre, megy mint a villamos.
- Viszont: járó motorral is ki tudom magam zárni az autóból! Csomagtartó nyitása a megfelel? gombbal kívülr?l, csomagtartó ajtó nyitva, kocsiba be, indítás, kiszállás az autóból (pl.: jégkaparás, hótakarítás alatti melegítés), vezet? oldali ajtó becsuk, csomagtartó becsuk - és ha el?z?leg úgy álltunk meg, hogy belülr?l a központi zárat magunkra zártuk (ami belvárosi közlekedés esetén nem ritka), akkor a csomagtartó lezárásakor az automatikus zár bezárja az autót!!! Nesze nekem VW intelligencia...
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 65000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | Passat | Következő autója? | no more vw... |
Ennyire szerette | (6) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.9/10) |
