A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Touran (2003-2010)

Touran 1.9 TDI Highline 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Ideális túratárs télen-nyáron

Szöveges ítélet

Még mindig ezt vezetem, s nem igazán akarom lecserélni fél millió kilóméterig.

Mindehol olvasom a fogyasztást, hogy jó rossz, nem a gyári. Engemet mások véleménye nem igazán hat meg addig, míg nem megyek egy adott típussal legalább 25-30.000km-t.

Az elmúlt 3 évben ezzel járok évente 45ezer km-t (ebből 75% autópálya 140-es tempóval). Nem egy szélvész, de 150-ig simán húz, felette meg úgyis csak police részvényt lehetne kapni. 2015-ös átlagom 6,18 L/100km. 2016 - 6,22L/100km. Eezkben minden benne van. Nyár, tél, 1 személy vagy fullon, tetőbox, kerékpárok a tetőn, pálya, munkábajárás, téli reggeli melegítés, utánfutó, stb. Ez egy tényleges adat. Nos valami ilyesmi kellene a gyártóktól is beszerezni... :)

2015-ben Franciaországból hazafele 5,8-as fogyasztást produkáltam, tetőn kerékpárral és tetőboxxal. Autópályán többórás várakozással, szerpentinen fel és le, fő és mellékutakon, ahogyan a forgalom és a balesetek megkívánták. Útvonal: Lanslebourg -> Susa -> Milano -> Comoi-tó -> Bolzano -> Lienz -> Spittal -> Leoben -> Parndorf.

Így 300.000km felett a téli napokon picit hangos a klíma az első 5 percben. Nagy melegben - ami az elmúlt pár évben volt - 4-5 személynél a klíma teljesítményét kevésnek találom. Az első izzók cseréjéhez néha el kellene törnöm a kezemet pár helyen, hogy jobban hozzáférjek.

Amit imádok benne, hogy mindenhol van benne tárolórekesz. Ülés alatt 2 féle, a hátsó lábtérnél, ami elférnek a ksiebb kiegészítők, mint a 12V-ról 230V-os átalakító, pár spanifer, gumikötél, csomagartó oldalában, stb. A csomagtartóban levő 12V-os csatlakozót kötelezővé tenném minden autóban. A hátsó üléssor tologatható vagy kivehető külön-külön. Sokszor hasznos nagyobb méret szállításánál. Ami rossz, hogy a "kalaptartot" nem lehet hova betenni, ha épp ideiglenesen nincsen rá szükség.

Amit viszont nem szeretek, hogy nincsen benne teljes értékű pótkerék. De ez van, majd a következőnél :)

Hibalista

- A tompított izzókat elég gyakran, 3-4 havonta cserélni kell. - - Nagyobb javítások: - 200ezer Km: kuplung javítás - 225ezer Km: jobb oldali első csapágy csere - 281ezer Km: kőfelverődés miatt szélvédőcsere - 300ezer Km körül vettem észre, hogy a rendszámtábla világításnál rozsdafolt jelent meg. - 315ezer Km: klima ventillátor csere - 330ezer Km: bal oldali első kerekcsapágy csere

Ide hordtam szervizbe

Németh Autószervíz - Tét

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2009
Kényelem (8) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 178000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 160000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Következő autója? Touran
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Touran 2003 (2003)

További ítéletek (62 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)