Ha nem lettek volna a hibák, akkor jó autó.
Szöveges ítélet
A felépítmény nekem nagyon jó, ha nem lennének ezek a hibák, újra ezt vettem volna. Most gondolkodnom kell, hogy hogyan tovább.
Hibalista
- 116000 km-nél a klímakompresszor adta meg magát, bontottat sikerült találni beszerelve 95000 Ft. 119500 km-nél a KK típusú turbó itt is bontott került bele, 130000 Ft mindennel együtt. A szakszervíz a turbót kb 400000 Ft-os áron szerelte volna be, persze ők újat adtak volna, ami valószínűleg megint kibírt volna 120000 km-et. Az autó Magyarországi, mindvégig ugyanabban a márka szervízben szervizelt. Kérdésemre, hogy a "gondos" szervizelés ellenére ezeknek az alkatrészeknek csak ennyit kell kibírniuk, a szervízben csak a vállukat vonogatták az ott dolgozó munkafelvevők. Szerintem a gyártónak ezeket a dolgokat presztizsből sem szabadna megengednie. A fűtésrendszerben lévő állítómotorok a vásárlás óta kattognak. A szervízben azt mondták, hogy ne foglakozzak vele, mert attól az jó. Kérdeztem a visszahívást, mivel mondták a szerelők, hogy több autóban is visszatérő ez a hiba, persze a Volkswagen cég ezt sem tette meg. Vedd meg, azután jó az. A szerelők hozzáállása egyébként nagyon jó, a baj magával a céggel van.
Ide hordtam szervizbe
Békéscsaba, Volkswagen márkakereskedés Szarvasi út
Értékelése: 2
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 89000 |
Megbízhatóság | (4) | Vezetett km | 35000 |
Szerviztapasztalat | (2) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Golf IV. | Következő autója? | Még nem tudom |
Ennyire szerette | (5) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.9/10) |
