Egy női vallomás "Izmos Jánosról"
Szöveges ítélet
Női szemmel:
Olyan autót szerettünk volna választani, ami megbizható elsősorban. Ami nagy, mert a vállalkozásunkhoz kell a nagy csomagtér. Van kutya is, amit utálok lábnál vagy hátsó ülésen takarón szállitani. Igy jött az ötlet, hogy nézzünk meg egy Tourant. Azt nem állitom, hogy megdobogtatta a szivemet a látványa. Nem éreztem azonnali szerelmet amit az ember egy olasz autó esetén érezhet.
A belső tere aztán mindent vitt. Tele volt extrákkal, puritán de egyszerű áttekinthetőség, tele minden tárolórekeszekkel.
Férjem sem kis méretű, mégsem ért össze a könyökünk a kanyarokban. Könyöktámaszt mind a ketten használhattuk, nem volt konzervdoboz érzet. Jó a magasabban ülés is, most már el sem tudom képzelni, hogy milyen volt a régi autóban vezetni.
Miután megvettük, kiderült, hogy jön a gyerek. Örültem, hogy hátul is szuperbiztonságos lesz. Mindenhollégzsák -tudata mint Anyát megnyugtatott.Nagyon kényelmes volt a hordozót hajolgatás nélkül bekötni az autóba. Az első babakocsink ami egy monstrum volt, 4 nagy kerékkel összecsukás nélkül is befért, egyben. Bevásárlás egy álom vele, csak felnyitom a két állású Heckklappét és szórom befelé az árút, hiszen egy nőnek mindig sietnie kell. Biztos beférne egy bevásárlókocsi is, csak rámpa kéne hozzá.
Parkolni könnyű vele, jól manöverezhető. Gyakorlatilag nincs feneke és az orra sem túl beláthatatlan.
Az ülések könnyen koszolódnak, az ajtót boritó műanyag részek hamar karcolódnak és koszolódnak. Igen, tudom, nem kéne lábbal nyitni az ajtót.:D
A lámpakapcsolóról 1 hónap után lemálott a gumi tapintású bevonat. Garanciálisan cserélték, a váltószoknyával együtt.
Az ablakemelőn és az összes többi kapcsolón kopik a bevonat, jobban mint kellene a korához képest.
De ezek apróságok, legalábbis nekem.
A motor a régi ezer éves konstrukció, semmi gond nincs vele.
Ekkora testhez nagyon gyenge, 1,8 lenne az alap ideális.
Ennek következtében meglehetősen lomha.
Felejthető vele , mindenfajta gyorsulási verseny.
Csak lassan, öregesen. Az emelkedő a halála, már ha meglátja szinte visszafordúlna. A lejtőt viszont annál jobban szereti, csak úgy suhan lefelé. Akkor szinte nem is kér inni.
De ha van egy kis bukkanó, rögtön eltünteti a naftát.
Az a tanulság, hogy sik terepre kell vele járni, ott rendesen viselkedik.
Vagy, hegy tetejére, de visszafelé fel kellene húzni. Én már tettem javaslatokat a férjemnek, hogy kampós nyilrakétát szereljen a lökháritóba.
Lassan ovatosan kell vele menni, ezért mondom, hogy ideális családi autó.
Konkrét hiba, amire eddig csak tágra nyilt szemmel néztek a szervizekben: esőben az ablaktörlő olajat ken az üvegre, kizárólag a vezető oldalon, hogy lehetőleg ne lásson semmit az ember. 2 percenként adagolni kell hozzá az ablakmosó folyadékot.
Ezt is megoldottuk, elköltöztünk egy olyan országba, ahol évente összesen csak 10 napig esik az eső. Abban a 10 napban vagy bátor vagyok, vagy megyek a férjem kocsijával.
Szóval szeretjük , imádjuk , nem bántuk meg.
Hibalista
- Lámpakapcsoló boritó és véltószoknya kopás
Ide hordtam szervizbe
BpB
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 82000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Bravo | Következő autója? | Touran 1,6 vagy esetleg A vagy B Merci. |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.8/10) |
