A precíz gépezet
Szöveges ítélet
A Touranom 2 hónapja van meg. Előtte Golfom volt, 5-ös 1,4-es.A Golfot majdnem egy éven át használtam, kb. 65000km-t tettem bele, de nekem az is nagyon tetszett, tényleg soha semmi baj nem volt vele,digit klíma volt benne, egy jól felszerellt járgány volt, a cég bérelte nekem amíg a Touran megérkezett.Nagy átlagban 6,2-6,6 között evett a Golf, így visszagondolva kapta rendesen. Egy negatívumot tudok mondani, az pedig a 150-től megnövekedő zaj(motor,szél). De apósom Corollája is hangos volt, kis löketű motor nem lesz halk ilyen körülmények között. Mikor a Touran megérkezett, és átültem a Golfból, az elég kontrasztos volt. Nagyon precíz gépek ezek, mentesek a hirtelen felkapott és olyan gyorsan eltűnő divattól, visszafogott, konzervatív, de innovatív, nagyon is!! Tökéletes mindkét autó kormányzása, aki próbálta már az új generációs ZF rendszert, az tudja miről beszélek. Bolondbiztos a Touran úttartása, ebben szerepet játszik a 205-ös 16-os kerék is. Nekem a váltó a kedvencem. Olyan szinten PRECÍZ, hogy az csúcs, minden kapcsolás élmény. Persze hogy a Honda S2000-é jobb, de az is más emberekhez szól. Nagyon sok autót vezettem már, de ezt e fajta "jólműködömséget" csak német autóban éreztem. Mostanában nagy divat szidni ezeket a nagy márkákat, nincs értelme erről vitázni, ott is vannak gondok, itt is vannak gondok, minden autógyár annyit spórol ki az autóból, amennyit csak tud. Igaz ez németre, japánra, olaszra. Engem még nem kérdezett meg a JD Power, mindenkinek csak ajánlani tudom a Tourant! Ki kell próbálni és SOHA, DE SOHA ne a szomszéd véleménye szerint vásároljon!!!
Motor: Alacsony fordulaton is tökéletesen használható, 4000-től nem szabad vehemens gyorsulást várni, de forog. Pontosan elég neki a teljesítmény és a nyomaték, tökéletesen jó, és 6 liter alatt fogyaszt, 160-nál bezabálhat 8-9-et is, ez a viszonylag nagy homlokfelület oka.130-nál 5,8!No comment.Imádom , szeretem ,és hidegen nem pörgetem:)!
Már 23000km van a kocsiban (3,5 hónap alatt!!),de egyre jobb, már rendesen összekopott. Imádom ezt az autót, nagyon-nagyon keveset eszik. A mai nap 4,5 jött ki többnyire országúton 80-90-es átlaggal.Ja és nem 15-20km után, hanem 236 km volt a táv. Tényleg semmi probléma nem volt vele, a kárpitok még szebbek, mint új korában. Egy autó megbízhatósága 50%-ban a vezetőn múlik. Én azt szeretném, hogy ez a kocsi engem 150-200000km-ig minimum biztosan kiszolgáljon. Annyi buta ember vezet, azt sem tudják mi az az izzítási folyamat, csak ráindít.Az autópályán 160-170-es tempó után nem lehet leállítani hirtelen egy turbós motort, nem tudom miért nem közlik a szalonok ezt egyértelműen!? Pedig egy motor hosszó és jó élettartama ezeken a kicsi odafigyeléseken múlik. És akkor lehet sírni, hogy az enyém ennyi olajat eszik meg a többi butaság. Az enyém 23000km alatt 1 liter Castrol Loglifeot evett meg, ez O, ez semmi, ez nem mennyiség, ennyi kell, kötelező.Bravó VW.
2007.04.23. Már 39000km van a kocsiban, de továbbra is hibátlan.Castrol olaj helyett Miskolcon a Mobil1-et használják, de ez is LONGLIFE-os.
2 hete voltam a 60000-es szervízen, Miskolcon, immár a Terra Kft.-nél. A szerelő mondta, hogy az első betétek 60%-ak!!!! Erre nagyon kíváncsi voltam, de tökéletes. Semmi hibája a kocsinak, csak megyek és megyek vele.
Csak OMV gázolaj kerül a kocsiba, havont kap 2db STP tisztítót, és hidegen kímélem, sztrádás leálláskor meg várok a lekapcsolással, miért nem így csinálja mindenki???????!!!!!
69800km. A kocsinak semmi gondja.Megy-megy-megy.....
Hibalista
- 2 db h7-es izzó, ennyi
Ide hordtam szervizbe
Wicha Autóház- Miskolc
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 60500 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Golf 5 | Következő autója? | VW |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.4/10) |
