A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Touran (2003-2010)

Touran 1.6 Conceptline 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

1.6 Conceptline

Szöveges ítélet

A kocsi egy "fekete-mágia" szín? 1.6 Conceptline modell néhány érdemi extrával: kétzónás digitális légkondícionáló, fekete tet?léc, hét ülés, sebességváltó-zár, csomagtér-roló(!) - ezek az alapváltozatban nincsenek benne. A kocsi alapból viszonylag jól felszerelt: tempomat, elektromos ablakok el?l, 6 légzsák, CD-s rádió nagy kijelz?vel, rengeteg tárolóhely, h?thet? keszty?tartó, 7 fejtámla, 7 hárompontos öv, ABS, ASR, ESP, EDS, sebességfügg? szervokormány, els?-hátsó tárcsafék, stb, de érz?dik rajta a spórolás: pl. az els? ablaktörl? hagyományosan m?ködik (nem középr?l kifelé töröl, valószín?leg a hagyományos technika olcsóbb), a váltóm? 5 sebességes (nem 6), 195/65 R15 gumikon gurul (amik kicsit kicsinek t?nnek az autóhoz, de a menetkomfort jó) és nincs az els? ülés hátán asztalka, a hátsó elektromos ablakemel? is hiányzik. De végül is a kocsiban inkább ne egyen a gyerek, az ablakot meg jobb, ha nem nyomogatja le-föl :), ezek ugyanis balesetveszélyesek.

A kocsi 1.6-os benzinmotorja nem egy er?m?vész de a nagyobb benzinesek mind FSI-k, a dízelek pedig rémiszt?en drágák. (Noha rengeteg "szakembert" kérdeztem, nem sikerült megnyugtatóan tisztáznom az FSI motorok kén-katalizátorainak értelmét és sérülékenységét, meg a "csak kénmentes üzemanyag" el?írást. Bár 2005-t?l a MOL már csak csökkentett kéntartalmú benzineket árul, az FSI technikával kapcsolatos kétségeim miatt inkább alap 1.6-os benzinest vettem). A motor rendeltetésszer?en m?ködik, jól húz, gond nélkül lehet tartani a tempót, még tartalék is van benne, ha az ember el?zéskor visszavált, de kétségtelen, hogy vehemens gyorsulásra, állórajtos kilövésre alkalmatlan. Ez azonban nem baj: két gyerekkel, nagyival, papival hátul eszem ágában sincs vehemensen közlekedni. A fogyasztás (újkori fogyasztás, többnyire városban klímával haladva, 2-5 személlyel) 10-10,5-11 liter körüli, amit elfogadhatónak tartok ekkora autótól. Menet közben a motor halk brummogásán kívül nincs zaj, nincs kopogás, ketyegés, zörgés: a kocsi nagyon egyben van és elképeszt?en merev, remekül fekszik az úton. Rázós úton a második üléssor középs? ülése kicsit beremeg, de ezt csak a tükörben veszi észre az ember és akkor felt?n?, ha nem volt még olyan autója, aminek három különálló és egyenként csúsztatható, dönthet?, három mozdulattal kiszerelhet? hátsó ülése van.

Az autó lényege az elképeszt? beltér: hihetetlenül jól átgondolt, remekül variálható, tágas, kényelmes és maximálisan praktikus. A két pót ülés is remekül használható, ha a szükség úgy hozza. Sokan úgy vélik, a Touran egy unalmas, német precizitással készült átlagautó. Én is így voltam ezzel, de most úgy vélem: ez egy nagyon-nagyon alaposan átgondolt, rafinált részletekkel megépített, elképeszt?en praktikus, nagyon-nagyon szerethet? autó. Az anyagok volkswagenesek: kicsit ridegek, de rend van, tisztaság, átláthatóság és id?tlen elegancia. A félig a világos szürke kárpit barátságossá teszi a belteret, mindenkinek javasolom az alap "antracit" kárpit helyett.

Ezek az els? benyomásaim, bocs, ha túl hosszúra sikeredett. A kocsit folyamatosan használjuk, a tapasztalataimat további "tesztekben" megírom majd itt, ha lehet.

Hibalista

- A kocsi új, ezért még semmi nem romlott el rajta. kíváncsi leszek, ez az állapot meddig áll majd fenn...

Ide hordtam szervizbe

Sajnos 2 évig, amíg a garancia él, márkakereskedésbe kell hordanom szervízbe. A korábbi tapasztalataim ezekr?l lehangolóak: iszonyatos drágán dolgoznak és sokszor hanyag munkát végeznek, vagy olyasmit cserélnek ki, amit nem kellett volna. Jellemz? részletek egy korábbi ÁFÁ-s számláról: "Próbaút 3.800Ft + ÁFA" vagy "Ablakmosó folyadék feltöltése 1.800ft + ÁFA" - miközben 1,5liter ablakmosó volt a csomagtartóban bontatlanul! Botrányos!

Értékelése:

Másik szerelő értékelése

Mindenkinek javaslom a megbízható, hagyománnyal rendelkez? autószerel? m?helyeket, ahol jól, olcsóbban és becsületesebben dolgoznak, el lehet beszélgetni a f?nökkel/szerel?kkel, "szakikkal", miközben a kocsit szerelik. Hasznos tanácsokat kap az ember, elmondják mi a baj a kocsival és milyen lehet?ségek vannak a javítására. Jobb helyeken még pecsételnek is a szervízkönybe.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (4) Évjárat 2005
Kényelem (10) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 200
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Golf IV Variant 1.6 16V Következő autója? De jó lett volna egy PDTDI .................
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Touran 2003 (2003)

További ítéletek (62 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)