A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Touareg (2018)

Touareg 3.0 V6 TDI Elegance 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Hozza, amit vártam

Szöveges ítélet

Összességében remek autó, majdnem tökéletesen hozza, amit a katalógusbeli marketing szövegek sugallanak.

Ami jó benne:
- A 15 colos központi érintőképernyőn nagyon kényelmesen/gyorsan kezelhető minden funkció. A menüstruktúra logikus, van gesztusvezérlés stb.
- A digitális műszeregység teljesen személyre szabható, príma grafikával.
- A mátrix led fényszóró zseniális, az utolsó fillérig megéri az árát.
- Az éjjellátó se rossz, a veszélyforrásra rávillogtató funkciója pl. remek, de meglepően kicsi a képe a műszeregységben, illetve a ködön/esőn nem lát át. A gyalogos/bicajos felismerű funkció ilyenkor is működik, csak látható kép nincs. (összességében megint megvenném)
- A Dynaudio hifi parádésan szól. Nota bene, az alap hifi is jobb benne, mint egyes konkurens modellek feláras hifije. (sajnos vájt fülű vagyok)
- Süketszoba szerű hangszigetelés, nagyon csendes az autó.
- Nagyon jó minőségű anyagok a beltérben (egy kivétellel - ld. alább).
- A változtatható színű hangulatvilágítás jó móka. Lehet az autó hűvösen elegáns, vagy sportos, vagy nyugis, vagy bulis - szuper.
- A légrugós futómű úthiba elnyelő képessége (18-as felnikkel) fantasztikus, ugyanakkor stabil is. Nagyon kényelmes.
- Az összkerék kormányzás miatt szürreálisan kis helyen megfordul az autó.
- A vezetési módok (gazdaságos, komfort, normál, sportos stb.) jól érezhetően különböző karaktert adnak az autónak, és van egyéni mód is, ahol az ember "összemixelheti" magának az egyes rendszerek kívánt működését.
- Az ErgoComfort ülések állíthatósága/kényelme elképesztő, és a fűtése/szellőztetése is hatásos.
- A körkamera rendszer nagyon jó, ámbár az első kamerára se ártott volna mosó (a hátsón van).
- A 8.0 liter / 100 km körüli átlag fogyasztás a teljesítmény (285 LE, 600 Nm), a használati mód (egyelő arányban Budapest, agglomerációs országutak, autópálya), illetve a vezetési stílus (szeretek egy-egy helyzetben rendesen meglódulni vele, országúton 100 körül, autópályán 150 körül megyek) tükrében szerintem bámulatosan alacsony.
- A vezetést segítő rendszerek összességében nagyon jók (egy kivételével - ld. alább), simán elvezeti magát az autó (egy ideig). Az "önvezető képességről" itt egy baromi jó videó: https://www.youtube.com/watch?v=0FQymWHWy5U

Ami nem annyira jó:
- A napfénytető teljesen kinyitva "bubog" (furcsán lüktető szél zaj, és nyomáslengés a kabinban). Nyilván ezért van, hogy a nyitó kapcsoló elsőre csak kétharmadig nyitja. Úgy nincs ilyen zavaró jelenség. (Sajnos van egy kis zörgés is már így 100 eKm felé közeledve.)
- Nem tudom, hogy jött ki, hogy 800 literes a csomagtartó... szerintem jó, ha 500 liter használható belőle, és az autóban nincs helye a kivett rolónak.
- A középkonzol váltókar körüli részének anyaghasználata nem méltó az autó többi részéhez, de abszolút értelemben azért nem gáz.
- Nem elég nagyok a vezetőülésből elérhető tároló rekeszek.
- A mobiltelefonos WeConnect app sokat tud (felesleges dolgokat is), viszont a nyitás/zárás funkció nem hat az ablakokra és a tetőre.
- A programozható, illetve a WeConnect-ről távirányítható állófűtés a motort nem melegíti elő (csak az utasteret fűti fel).
- A sávváltást "segítő" asszisztens nagyon idegesítően működik, inkább hátráltatja a sávváltást, semmint segíti. A legtöbbször feleslegesen és túl agresszíven avatkozik bele a kormányzásba, úgyhogy a bp-i normál forgalomban valósággal birkózni kell vele, és ez a funkció nem is kapcsolható ki sehogyan, csak a holttér figyelő sárga villogója iktatható ki. Pedig az tök jól működik (és még a fényereje is menüből állítható!).

Nagyjából ezek a (szerintem) fontos tudnivalók erről a típusról, ha valaki esetleg fontolgatja a vásárlást.

Én simán vennék mégegyszer ugyanilyet.

Hibalista

- Igazi "elromlás" nem volt, de újkorában volt pár bosszantó apróság (nehezen csukódó BE ajtó, meglepő olajfogyasztás), de ezek mostanra elmúltak. Kivéve azt az egyet, hogy a csomagtér ajtót néha nem lezártnak érzékeli a rendszer.

Ide hordtam szervizbe

Óbudai Autójavító Kft.

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2019
Kényelem (10) Használati időtartam év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 85000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Nissan Pathfinder 2.5D AT Következő autója? még pár évig nem tervezek váltani
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Touareg 2018 (2018)

További ítéletek (2 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)