Jobb, mint vártam
Szöveges ítélet
Már két hete van nálam. És azóta a kedvenc autóm. Sportos, kényelmes, családi, praktikus, de ugyanakkor elegáns, tekintélyt parancsoló és nagyvilági.
A 6 hengeres benzines motor összehasonlíthatatalanul kulturáltabb, mint a dízel. Semmi kerregés, semmi hirtelen rángatás. Puhán és simán indul, és a folytatás is ilyen, de ha kicsit jobban odalépek, akkor 7,5 másodperc alatt 100-on vagyok. 160-nál még alig hallatszik valami zaj az utasfülkében.
A fogyasztása nem olyan vészes, rosszabbra számítottam - végülis 2 tonnát kell mozgatni. Nem hiába, a Blue Motionnel a VW is megtette amit megkövetel a kor.
A belső gyönyörű (barna Vienna bőr, bézs tetőkárpit, ezüstös díszítőelemek). A hely hátul óriási. Az ajtórekesz elnyeli a másfél literes ásványvizet. A csomagtartó hatalmas. A csomagtér ajtaja távirányítással nyitható - nem is gondoltam, hogy ez hasznos extra lehet, de hamar megszerettem...
Extrák:
- area view: az autón levő kamerák segítségével olyan képet tud kitenni a képernyőre, amelyiken az autó "felülnézetből" látszik. Jó játék, parkoláskor néha használom, mérnöki pontossággal be lehet manőverezni a segítségével bármilyen szűk helyre.
- Media center (merevlemez - 60 GB, SD kártya, DVD lejátszó, TV adás vétele... Az utóbbinak semmi értelmét nem látom, de a többivel tényleg bármilyen zenei anyaghoz hozzá lehet férni.)
- Dynaudio rendszer (620 W) - nagyon durva, szépen szól...
- Sávtartó asszisztens - egy bizonyos sebesség felett rezegteti a kormányt, ha átmegyek a sávelválasztó vonalon, (vagy bármin, amit annak vél az optika) - ez jól jön, különösen, mivel könnyű elbambulni a sok technikán a kocsiban
- Sávváltás asszisztens - sárga fény a visszapillantó házán, ha a holttérben autót lát - több ilyet láttam mar, de a VW megoldása az összes közül a legjobb - relatíve erős fény, ami tényleg látszik...
- Távolságtartós tempomat - ezt nem fogom használni - kicsit ijesztő, hogy egyszercsak lassítani kezd a kocsi, minden figyelmeztetés nélkül - bár ködben nagyon jól jöhet...
A kocsi akkora, mint egy XC90, de valahogy mégis fürgébbnek és kisebbnek tűnik, legalábbis kívülről...
Eddig nagyon meg vagyok vele elégedve!
Hibalista
- Még semmi - két hete van nálam...
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 2011 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 1800 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 1500 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 13 l |
Előző autója? | Honda | Következő autója? | valamelyik német márka |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.4/10) |
