A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Touareg (2006-2009)

Touareg 3.0 CRD 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Még van mit javítani

Szöveges ítélet

Eddig egy 2005-ös Touaregem volt, 2.5 literes dízel motorral. Arról a vélemény a Népítélet megfelelő rovatában van. Most a kettőt hasonlítom össze, hogy a másoknak segítsek a vásárlási döntésben. Kezdem a motorral: a 3 literes common rail dízel jóval halkabb és jobban húz, ez természetes. Különösen az alsó sebességtartományban (60-100). 140 felett már nem jelentkezik nagy különbség. De ez a motor, nem a modellváltás eredménye. Fontos: sajnos sokat fogyaszt, a gyári értéket (vegyes 9,9), lehetetlen lenne produkálni. 11,5 alatt nem áll meg.
Aki régiből új Touaregbe ül át, ne lepődjön meg, hogy belül semmi sem változott. Csak a bordcomputer nagyobb, de sokkal rosszabb lett az áttekinthetősége. Egyébként ugyanazon anyagok, keveredve sok olcsó és drágább műanyag a műszerfalon. Túl sok illesztés, túl sok fajta műanyag. A hőtágulás továbbra is a Touareg fő ellensége: vadi új autónál is recseg, pattog a műanyag. Ez elfogadhatatlan. Az autónak még menni sem kell hozzá, hogy pattogjon a műanyag: elég ha a klíma (fűtés-hűtés) megy vagy a nap rásüt.
Az egyetlen észrevehető változás a korábbi és új modell között a futómű finomhangolása. Jobban veszi az egyenetlenséget, puhábban siklik pl. kavicsúton. Nem üt már annyira a keresztirányú úthiba sem. A légrugó a korábbival azonos, a comfort és auto üzemmódban továbbra sem észrevehető a különbség. Az off-road szintre emelve a légrugó továbbra is tompán puffan, ha gödörbe megyünk. Ezt is lehet még javítani.
Összeségében a 2007-es modell jól összerakott futóművével jelentősen javult, de a beltér minősége nem javult. Ez továbbra is egy nagy mínusz a Touaregnek. Kár érte, mivel egy jó minőségű, anyaghasználatú belsővel a legjobb SUV lehetne. Majd talán 2010-ben.

Hibalista

- Semmi.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2007
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 150
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 13 l
Előző autója? Touareg Következő autója? Landcruiser
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Touareg 2006 (2007)

További ítéletek (8 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)