Nekem tetszik!
Szöveges ítélet
Immár 2 éve hajtom az öthengeres dízelt Tiptronic váltóval. Kényelmes, de szerintem kicsit alulmotorizált. Aki teheti inkább a V6-os dízelt vegye.
Egyébként kényelmes autó, bár a hátsó ülésen azért nagyobb kényelem illetné meg az ott utazót! A csomagtartó kifejezetten nagy és jól pakolható. Az utastérben minden a helyén van, könnyen kezelhető. De azért akad néhány bosszantó dolog is mint pl: a klíma ventiláátorának szabályzója baromi kicsi, így állandóan oda kell nézni ha állítani akarom; a kormányon millió gomb van, de pl. rádióról CD-re (source) nem tudok átváltani vele; a helyzetjelző izzó cseréjéhez ki kell szerelni a lámpatestet (szervízben 10 perc, de 5eFt!), a kölső tükrök nem hajthatók be motorosan, ami egy ekkora kocsinál gond lehet; a pohártartó nyitott és ráadásul a könyöklő előtt van közvetlenül, ami egy 1/2 literes üveg esetén zavaró lehet vezetés közben.
Összességében szeretem a visszafogott stílusát. Az enyém fekete színű, króm nélkül (akkor még nem kínálták) vajszínű belsővel, diófa(szerű) betétekkel és fakormánnyal. A fa díszítőelemeket nagyon tudom javasolni, mert nélkülük azért elég plasztik a középkonzol. A fa(szerű) kormány viszont nagyon jó, nem karcosodik, kellemes a fogása, stb. A légrugózás magasságállítási funkcióját csak a garázsomban használom, mert csak a "pakoló állásban" fér be...praktikus!
Komoly hibája nem volt a kocsinak bár 3 C fok alatt a kiegészítő fűtés elkezd kattogni. Kb 3-szor hagytam a szervízben 1-1 napra, de nem tudják mi az oka. Azon túl hogy néha az agyamra megy funkcionális hibát nem okoz.
Nagyon ügyes, hogy a fedélzeti szg.nek 3 "állása van": indulástól, tankolástól és nullázástól számítva.
A Tiptronic váltó manuális állását soha nem használom, szerintem művi ahogy vált. Főleg városban érdemes a S(port) fokozatot használni a D(rive) helyett, így könnyebben tartható a lépés a gyorsabb ritmusú forgalommal.
Hibalista
- Kiégett az egyik helyzetjelző égő. Valami szelep a korményzásnál lezárt és "radírozva" fordult a kerék (garancia)
Ide hordtam szervizbe
Porsche Győr
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 45000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 11 l |
Előző autója? | Octavia 4X4 Tdi | Következő autója? | Lexus IS 220d, BMW 530d, Audi A6 Avant 3.0 TDI |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.2/10) |
