Amikor megkoronázzák a bálnát---új hozzászólás 1évre rá
Szöveges ítélet
Mi nemrégen vásároltuk ezt a Touareget, a feleségem egyből beleszeretett ( kérte is hogy ne adjam el fél év után ) mielőtt a kiválasztott példányt pénzre cseréltük volna, jóóóó alaposan leinformáltam ( utmutató volt ez a rovat, ezért is voltam ilyen alapos ) , mivel itt vegyes érzelmekkel találkoztam. Miután megkaptam az alvázszámot, és átverekedtem magam a porsche M5 bürokráciáján, megkaptam a listát ( Leitold autó Kfttől---> köszi ) amin jobbára hasonló hibák voltak felsorolva, amit itt olvastam. Pohártartó rögzitó beesett, xenon villogott, ajtókárpit zörgött, 4 kerék hajtás elektronika nem működött, meg a fene tudja még mi volt. De ezeket a hibákat mind kijavitották garanciába. jelenleg az autónak nincsen semmi baja, mint mondtam, csak a fékbetétet kell cserélni. A belső komfort kiváló, volt már mindenféle autóm, de ezzel vagyok eddig megelégedve a legjobban. Az anyagok, amiket használtak, legalábbis a bőr az ülésen és a kormányon nagyon finom, egyedül a gumirozott müanyagról nem tud leszokni a VW, amit ebben az autóban csak a vezetőoldali ajtóbecsukó fogantyúra rakott ( persze hova máshova, hiszen az van használva a legtöbbször.... ) Ami nem tetszik, hátul az első ülések alá nem lehet bedugni a lábat, persze van elég hely bővel, csak azért mégis zavaró, mert ha teljesen lennt van az első ülés, egy deka hely sincs a padló és az ülés közt a lábfejnek. Ha meg felemelem, akkor meg beverem a fejem az első ülésen a plafonba. Aztán itt van a plafonba épitett iránytű vagy mi a fa*om... baromi felesleges. vagy ha már benne van, lehetne értelmesebb jelzéssel informálni a vezetőt merre halad az aszfaltozott uton. Aztán ezenkivül van rajta két gomb is amit tényleg nem tudok hasznositani...
A légrugók nekem az első egy két héten csak a hülyéskedés szerepét töltötték be, föl-le emelgettem a kocsit, aztán meguntam, azóta sport fokozatba van a legalsó szinten. Igy is rálátok mindenre a forgalomban. Chiptuninggal a gyári 174 paripa 206ra ugrott, fickósan viszi a kasztnit, még csodálkoztam is.( elfogultság nélkül mondom, mert volt ám 530d BMW-m, tudom mi az mikor beleszorulsz az ülésbe) Persze a nagy teljesitményt valamiből szponzorálni kell, a fogysztás akár lehet 12 liter is. A feleségem elporoszkál 1000km-t egy tankkal, nekem csak 700-800 sikerül... Persze aki ilyen autót vesz, annak számolnia kell ezzel. A parkolásnál sincsen gond, nem kell félni hogy jaj, a lökháritó leér, jaj, felakadt ez a ge*i.... :) A kocsiban minden benne van, magyarországi, és sérülésmentes, kevés kilóméterrel sikerült hozzájutnom az első gazdájától.
valószinű hogy 1 év mulva irok, addig több tapasztalatot tudok gyüjteni, eddig csak 3x tankoltam meg 3000km-t raktam bele. Ja, ha valaki tudná, a kormányon lévő gombok panelján hátul van mindkét oldalon egy egy kis gomb, az egyik lekapcsolja a kormányon lévő gombok világitását, de a másik, a jobb oldalira nem sikerült rájönnöm mit csinál. valakinek van ötlete? 2008 Április 4.én módosítom az ítéletem, illetve csak kiegészítem, a kocsi még miníg megvan, ez mondjuk nálam ritka, ennyi idő alatt régebben 2-t is meguntam. ( ugylátszik öregszem vagy mifene ) Ja, a gombot azóta megtudtam hogy mi, amit a fentebb és egy évvel ezelőtt említettem, köszönet az egyik hasonló kocsit birtokló ítélőtársamnak :) Szóval a kocsi, hát csak jót tudok mondani, tankoláson kívül és a kötelező dolgokon kívül a klímát töltettem újra, meg vettem rá új ablaktörlőket, és új gumikat. Télit a gyári felnire, nyárit meg 20"-os felnikre. A téli gumik elég ramatyok voltak, és az egyik defektes is lett, ezért egyszer fel kellett fújnom a pótkereket ( kompresszor és pumpaszelep a kocsiban :) nagy ötlet ez a helykímélő pótkerék ) , de a leeresztésnél és a visszarakásnál a helyére kb negyed óráig folyamatosan káromkodtam :). Hát ezek történtek. Semmi érdekes... De ez így jó, minden autónak ilyennek kéne lenni. Az alábbi értékelést 8ról 10re módosítom ( perverzül imádom ) mert ténylg jó na. Nem fényezem, de tényleg.
Hibalista
- elromlani még semmi nem romlott el, fékbetéteket jelez hogy cserére szorulna, és tul vagyunk egy gyári visszahiváson, ami a következőkből állt:
- légrugó kompresszor dugattyújának a gyűrűjét, vizpumpát, airbag csatlakozót és szoftvert frissitettek. ezek nem kerültek pénzbe. 2008. Április 4.én teszek hozzá a mondandómhoz, de csak annyit tudok hozzátenni: MÉG MINDÍG NEM ROMLOTT EL SEMMI! futóművet kellett állíttatnom, a 20"-os felnikhez. ennyi.
Ide hordtam szervizbe
szerelőhöz a jól bevált szervizem keresem fel:
Tóth József autószerelő Monor
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 67000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 3000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 11 l |
Előző autója? | e270cdi | Következő autója? | kipróbálnék egy X5-öt. EZt írtam tavaly... de már nem próbálnám ki. |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.9/10) |
