A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Touareg (2002-2006)

Touareg 2,5 R5 TDI 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Amikor megkoronázzák a bálnát---új hozzászólás 1évre rá

Szöveges ítélet

Mi nemrégen vásároltuk ezt a Touareget, a feleségem egyből beleszeretett ( kérte is hogy ne adjam el fél év után ) mielőtt a kiválasztott példányt pénzre cseréltük volna, jóóóó alaposan leinformáltam ( utmutató volt ez a rovat, ezért is voltam ilyen alapos ) , mivel itt vegyes érzelmekkel találkoztam. Miután megkaptam az alvázszámot, és átverekedtem magam a porsche M5 bürokráciáján, megkaptam a listát ( Leitold autó Kfttől---> köszi ) amin jobbára hasonló hibák voltak felsorolva, amit itt olvastam. Pohártartó rögzitó beesett, xenon villogott, ajtókárpit zörgött, 4 kerék hajtás elektronika nem működött, meg a fene tudja még mi volt. De ezeket a hibákat mind kijavitották garanciába. jelenleg az autónak nincsen semmi baja, mint mondtam, csak a fékbetétet kell cserélni. A belső komfort kiváló, volt már mindenféle autóm, de ezzel vagyok eddig megelégedve a legjobban. Az anyagok, amiket használtak, legalábbis a bőr az ülésen és a kormányon nagyon finom, egyedül a gumirozott müanyagról nem tud leszokni a VW, amit ebben az autóban csak a vezetőoldali ajtóbecsukó fogantyúra rakott ( persze hova máshova, hiszen az van használva a legtöbbször.... ) Ami nem tetszik, hátul az első ülések alá nem lehet bedugni a lábat, persze van elég hely bővel, csak azért mégis zavaró, mert ha teljesen lennt van az első ülés, egy deka hely sincs a padló és az ülés közt a lábfejnek. Ha meg felemelem, akkor meg beverem a fejem az első ülésen a plafonba. Aztán itt van a plafonba épitett iránytű vagy mi a fa*om... baromi felesleges. vagy ha már benne van, lehetne értelmesebb jelzéssel informálni a vezetőt merre halad az aszfaltozott uton. Aztán ezenkivül van rajta két gomb is amit tényleg nem tudok hasznositani...
A légrugók nekem az első egy két héten csak a hülyéskedés szerepét töltötték be, föl-le emelgettem a kocsit, aztán meguntam, azóta sport fokozatba van a legalsó szinten. Igy is rálátok mindenre a forgalomban. Chiptuninggal a gyári 174 paripa 206ra ugrott, fickósan viszi a kasztnit, még csodálkoztam is.( elfogultság nélkül mondom, mert volt ám 530d BMW-m, tudom mi az mikor beleszorulsz az ülésbe) Persze a nagy teljesitményt valamiből szponzorálni kell, a fogysztás akár lehet 12 liter is. A feleségem elporoszkál 1000km-t egy tankkal, nekem csak 700-800 sikerül... Persze aki ilyen autót vesz, annak számolnia kell ezzel. A parkolásnál sincsen gond, nem kell félni hogy jaj, a lökháritó leér, jaj, felakadt ez a ge*i.... :) A kocsiban minden benne van, magyarországi, és sérülésmentes, kevés kilóméterrel sikerült hozzájutnom az első gazdájától.
valószinű hogy 1 év mulva irok, addig több tapasztalatot tudok gyüjteni, eddig csak 3x tankoltam meg 3000km-t raktam bele. Ja, ha valaki tudná, a kormányon lévő gombok panelján hátul van mindkét oldalon egy egy kis gomb, az egyik lekapcsolja a kormányon lévő gombok világitását, de a másik, a jobb oldalira nem sikerült rájönnöm mit csinál. valakinek van ötlete? 2008 Április 4.én módosítom az ítéletem, illetve csak kiegészítem, a kocsi még miníg megvan, ez mondjuk nálam ritka, ennyi idő alatt régebben 2-t is meguntam. ( ugylátszik öregszem vagy mifene ) Ja, a gombot azóta megtudtam hogy mi, amit a fentebb és egy évvel ezelőtt említettem, köszönet az egyik hasonló kocsit birtokló ítélőtársamnak :) Szóval a kocsi, hát csak jót tudok mondani, tankoláson kívül és a kötelező dolgokon kívül a klímát töltettem újra, meg vettem rá új ablaktörlőket, és új gumikat. Télit a gyári felnire, nyárit meg 20"-os felnikre. A téli gumik elég ramatyok voltak, és az egyik defektes is lett, ezért egyszer fel kellett fújnom a pótkereket ( kompresszor és pumpaszelep a kocsiban :) nagy ötlet ez a helykímélő pótkerék ) , de a leeresztésnél és a visszarakásnál a helyére kb negyed óráig folyamatosan káromkodtam :). Hát ezek történtek. Semmi érdekes... De ez így jó, minden autónak ilyennek kéne lenni. Az alábbi értékelést 8ról 10re módosítom ( perverzül imádom ) mert ténylg jó na. Nem fényezem, de tényleg.

Hibalista

- elromlani még semmi nem romlott el, fékbetéteket jelez hogy cserére szorulna, és tul vagyunk egy gyári visszahiváson, ami a következőkből állt:
- légrugó kompresszor dugattyújának a gyűrűjét, vizpumpát, airbag csatlakozót és szoftvert frissitettek. ezek nem kerültek pénzbe. 2008. Április 4.én teszek hozzá a mondandómhoz, de csak annyit tudok hozzátenni: MÉG MINDÍG NEM ROMLOTT EL SEMMI! futóművet kellett állíttatnom, a 20"-os felnikhez. ennyi.

Ide hordtam szervizbe

szerelőhöz a jól bevált szervizem keresem fel:
Tóth József autószerelő Monor

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2005
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 67000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 3000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 11 l
Előző autója? e270cdi Következő autója? kipróbálnék egy X5-öt. EZt írtam tavaly... de már nem próbálnám ki.
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Touareg 2002

További ítéletek (40 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)