A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Tiguan (2016)

Tiguan 2.0 TDI scr comfortline 2wd 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Túlhájpolt pofás darab

Szöveges ítélet

2 éves Kuga után jött a váltás, így összehasonlítás szempontjából friss élmények vannak. A Kuga kb 8 M ft. full biztonsági felszereltséggel (vészfékasszisztens, keresztirányú holttérfigyelőtől az adaptív tempomaton keresztül a sávelhagyás figyelőig extraként plusz 400e-ért! csomagban) Tiguan ezzel szemben 10,5 M ft. széria sávelhagyásfigyelő csak 60 km/h felett kapcsol be (?, talán, laikusként a Kuga szélvédője tele volt szenzorokkal, itt ezen egy V alakú "kamera" van), nincs holttérfigyelő, nincs keresztirányú figyelőrendszer, (Comfortline felszereltség! ). Vészfékaszisztens egyszer az autópályán szépen rálépett a fékre, enyhe kanyarban a szélső sávban haladó közútkezelőre aktiválva magát, ilyet a kuga röpke 100 e km feletti pályafutása alatt nem csinált. Ha valaki elsőnek ül be és úgy gondolja, hogy alapból van benne lejtmenetvezérlő, az meglepődik, mert külön gombbal lehet kapcsolni, viszont onnantól nemcsak 3mp-ig tartja féken a kocsit, mint az utóbbi 10 évben használt gépkocsijaim (ez már alap volt a 2009-es A-s mercin, 3008 Peugeot, Mondeo, Kuga). Kuga-n volt ledes első menetfény, itt ezen a felszereltségen nincs. 10,5 M ft-ért nincs szélvédőfűtés, kormányfűtés, ellenben van hátsó digit klima vezélő (biztos jó vmire), illetve sok ötletes fiók (mindkét első ülés alatt). 10,5 Mft -ért nincs szériában APP connect, igy a szép nagy zongoralakk tablett középen annyit ér, mint a 11 éves A merci műszerfala, bluetooth -os kihangosítás, rádió, fogyasztásmérő... és ennyi. Ha rendelésnél nem ikszeli be a rendelő a 60-90 e ft körüli Appconnect mirror link extrát akkor utólag sem tudja már szoftveresen fejleszteni a gépét (info a VW től), összetükröztetni a telefonját, úgyhogy Wazze applikáció mehet a telefonról, felrakva a telefontartót a szélvédőre. Kaptam a kocsit, igy a rendelésére nem volt ráhatásom, de aki évente 70 e km vezet a fenti dolgokat nagyon tudja értékelni, illetve a jót könnyű megszokni és sok egyéb közhely. Wartburgon és lada samarán nevelkedtem, így nagyjából látja az ember a technológia fejlődést.
Tehát csalódás, hogy 2020-ban úgy adtak el ilyen nagy értékű kocsit, hogy mindent külön- külön vásároljon meg hozzá az ember. Ami pozítiv a kugával szemben, a jobb térkihasználás belül, vállszélességben kb plusz 5 cm. A hátsó ülésen sajnos ez a plusz nem jön ki a gyerekülésekkel. Hihetetlen, de a jóval nagyobb mondeoban (2016-os) a két gyerekülés között kisebb hely volt, mint a kugában, csak azért mert a kuga isofix csatlakozóinak szélessége megengedte hogy teljesen szélre lehessen húzni a gyereküléséseket. A Tiguanban nem lehet széthúzni, a gyerekülés és az ajtó között még legalább 5 cm tér van, tehát oda simán még egy 3. ülés is beférne... ha. balesetbiztonságból biztos sokat számítana az az 5 cm.... Amit röpke vezetésem alatt látok, talán jobban megnézik amikor kiszáll belőle az ember, jól eltalált a formája, kis touareg hatású. Pozitív a hátsó 40-20-40 üléslehajtás, a kugában középen még könyöklő sem volt.. Összefoglalva szép autó, jó autó, de aktív biztonsági szempontból nincs a csúcson, bosszantó extrák hiánya alapfelszerelésként árához viszonyítva... Ha valaki túlzónak tartja az aktív extrákat, elég ha egyszer átéli amikor országúton egy őzike kiugrik elé 80 -nál és a vészfékezőrendszer hamarabb kapcsolt, mint a vezető... vagy egy tanulóvezető zöld lámpánál satuféket nyom és szintén közbelép a védelmi rendszer, vagy ködben full távolságra állítva az adaptív tempomatot lehet haladni, vagy kilátni lesötételt kocsik között a parkolóból és csippog a holttérfigyelő. Kicsit kuga párti lett a jellemzés de ár-érték arányban az viszi a trófeát (ja alap GPS-es kijelzővel és telefontükrözéssel, mégha a google play ből nem is, hanem az apk ról lehetett az android auto hozzá lekérni).

Hibalista

- semmi

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (4) Évjárat 2020
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 30000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 5000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? kuga Következő autója? tusson
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Tiguan 2016 (2021)

További ítéletek (8 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)