A mexikói VW
Szöveges ítélet
1 naposan:Szalonból hazafele már zörgött, a motortérben a csavarok nem voltak meghúzva, kívül belül csörgött zörgött. Két szervíz és több nap volt mire rendbe tették.
1 évesen: egy nagyobb esőben menet közben BEÁZOTT a teteje. A jobb első utasülésnél lévő kapaszkodónál beázott a kocsi teteje , leázott a tetőkárpit. Szintén csavarokat kellett meghúzni, illetve teljes teljes tetőkárpit csere volt.1 hétig tartott mert nem jött meg, közbe kellett még hozzá valami...stb)
(tetőkárpit csere közben a szervizben kívül benyomták a bal első ajtót, illetve az összes műanyag elemet össze karistolták amit csak érinteni kellett a cseréhez, tehát újabb 1 hétig nem volt autóm mire mindent kicseréltek benne és kívül is rendbe tették. Gyakorlatilag egy lelakott 10 éves kocsit kaptam vissza az egy hetes szerviz után.)
Jelen:2 éves lesz áprilisban, 27500 km, zörög kopog csörög, mosolyogva vették át, ilyen hangok nem jöhetnek egy 27 ezret futott kocsiból
Mai szerviz eredménye:kormányfelfüggesztés törés jobb oldalon, bal oldalon csak ki van lazulva.
A biztonsági elektronikája: a béka segge alatt. Minden benne van ami csak lehet, csak épp nem úgy működik ahogy kell. 110-nél beleáll a fékbe ha én a külső sávban haladok és a belső sávba lévő autó pl balra akar kanyarodni és ehhez a saját sávjában maradva lelassít. Egyszerüen megyek és beleáll a fékbe mert csak úgy. Belvárosban kanyarodósávba hajtva a jobbról mellettem lévő korlát és a bal oldalon az egyenes sávba haladó autóktól megijed és satuféket nyom, kormányt nem egyszer fejeltem le(!).
Nagy hidegben az elől lévő érzékelők lefagynak és a kocsi sípol ha kell 90 km-en keresztül, mintha közel parkoltam volna egy falhoz, mindezt menet közben.
Azt hiszem ennyi.
Életem legrosszabb autója, ha nem lenne ennyire hulladékul összerakva és nem akarna szétesni folyton akkor sem kellene többet. Fapados, melyet a felszereltsége nem indokol hiszen a legmagasabb. Kényelmetlen az ülés, a könyéktámasz huszadik próbálkozásra akad meg a magasabb fokozatban addig meg ott hajtogatom fel és le hátha...
Megbízhatósága nulla, annyi baj volt vele, hogy egyáltalán nem vagyok nyugodt vele, benne, nem tudom mikor fog legközelebb valami csavar lazasága miatt baj történni. Legközelebb vajon mi lesz? Vajon a légzsákot rendesen összerakták benne?
Teljes a bizalom vesztés a márka irányába. Aki erre azt mondja, hogy jó annak nem volt még minőségi autója.
Alig várom, hogy három éves legyen, és eladjam pedig 10 évre vettem (volna) mert tetszett.
Hibalista
- A motortérben a csavarok nem voltak meghúzva átadáskor.
- Beázott mert a tetőn sem voltak meghúzva a csavarok.Teljes tetőkárpit csere.
- Kormányfelfüggesztés eltört.
- Biztonságelektronikája sok, nem romlott el csak épp minden rosszul működik rajta.
Ide hordtam szervizbe
Körös Autó VW márkakereskedés és szervíz Békéscsaba
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
Porsche Szeged
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2018 |
Kényelem | (2) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (1) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 27500 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 11 l |
Előző autója? | Espace | Következő autója? | GLE |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (2.2/10) |
