A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Sharan (1995-2009)

Sharan 1,9 TDI AFN 110Le 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Pénztemető, olajkályha

Szöveges ítélet

Elektromos hálózata hitvány. Fogyasztása jó, kényelmes, magas, lehet vele vontatni. Nem egy versenyló, de mindenhova, minden úton elmegy. Folyamatosan szervízelt (így kijelenthető, hogy rendszeresen karbantartott), mindig szar volt rajta valami, de sosem hagyott ott sehol. Olyan mértékű hibája sosem volt hogy lerobbant volna. Csak az első sárvédő ív vége rohadt le mindkét oldalon, azt javítottam. Nagyon jól állíthatóak a külön-külön ülések. előre hátra és dönthető mind a 7 ülés. Ha az 5 hátsó ülést kivettem 2m^3-es lett a csomagtér. Volt hogy 2 raklap holmit beraktunk (targoncával). Volt arra is példa hogy gyűrődés nélkül egy 140*200-as matracot vittem vele, vagy előfordult hogy 8 tábla gipszkartont és egy beltéri ajtót. A legnagyobb szállított lemez egy 140*235cm-es bútorhátfal volt. Nagyon jó építkezős autó, és kirándulni is jó, de 15-20 évesen inkább nyűg mint segítség. A klíma lassan hűti át a kasztnit és a levegőt, de tudja tartani. A meleg nekem nagyon lassan jött meg (diesel) ésnagyon nagy volt a hiszterézise a digit beltéri egységnek. Kb +/-2°C.

Hibalista

- Futóműből, talpasok évente (nem kátyúkban használtam), stabilizátor rúd két évente, cseréltük a lengéscsillapítót, de még a gyárit. Elektromos oldalról vízhőfok jeladót, ABS szenzort, vezetékkötegeket, mert al mozgó köteg volt kirepedt. Generátor szabadonfutó görgőt, feszítő mechanizmust, klímakompresszort, csövezést, klíma kompresszor nem lett indítható, így manuálisan indult, külön kapcsolóval. Beltéri egységet 3x cseréltem, de felesleges volt sosem lett jó. 5 év alatt 750000-et költöttem rá.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (2) Évjárat 1999
Kényelem (8) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 200000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 100000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Felicia Következő autója? Octavia
Ennyire szerette (5) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Sharan 1995 (1995 - 1997)

További ítéletek (51 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)