Pénztemető, olajkályha
Szöveges ítélet
Elektromos hálózata hitvány. Fogyasztása jó, kényelmes, magas, lehet vele vontatni. Nem egy versenyló, de mindenhova, minden úton elmegy. Folyamatosan szervízelt (így kijelenthető, hogy rendszeresen karbantartott), mindig szar volt rajta valami, de sosem hagyott ott sehol. Olyan mértékű hibája sosem volt hogy lerobbant volna. Csak az első sárvédő ív vége rohadt le mindkét oldalon, azt javítottam. Nagyon jól állíthatóak a külön-külön ülések. előre hátra és dönthető mind a 7 ülés. Ha az 5 hátsó ülést kivettem 2m^3-es lett a csomagtér. Volt hogy 2 raklap holmit beraktunk (targoncával). Volt arra is példa hogy gyűrődés nélkül egy 140*200-as matracot vittem vele, vagy előfordult hogy 8 tábla gipszkartont és egy beltéri ajtót. A legnagyobb szállított lemez egy 140*235cm-es bútorhátfal volt. Nagyon jó építkezős autó, és kirándulni is jó, de 15-20 évesen inkább nyűg mint segítség. A klíma lassan hűti át a kasztnit és a levegőt, de tudja tartani. A meleg nekem nagyon lassan jött meg (diesel) ésnagyon nagy volt a hiszterézise a digit beltéri egységnek. Kb +/-2°C.
Hibalista
- Futóműből, talpasok évente (nem kátyúkban használtam), stabilizátor rúd két évente, cseréltük a lengéscsillapítót, de még a gyárit. Elektromos oldalról vízhőfok jeladót, ABS szenzort, vezetékkötegeket, mert al mozgó köteg volt kirepedt. Generátor szabadonfutó görgőt, feszítő mechanizmust, klímakompresszort, csövezést, klíma kompresszor nem lett indítható, így manuálisan indult, külön kapcsolóval. Beltéri egységet 3x cseréltem, de felesleges volt sosem lett jó. 5 év alatt 750000-et költöttem rá.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (2) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 200000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 100000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Felicia | Következő autója? | Octavia |
Ennyire szerette | (5) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.9/10) |
