A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Sharan (1995-2009)

Sharan 2,0 Benzin 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Magamra gyújtanám

Szöveges ítélet

Előtte rengeteg autó megfordult a kezemben-főként céges, de jó pár saját jármű személyében.
Trabant-Wartburg-Skoda, majd Opel vonal után, gyerkőcök megszületése után néztem egy nagyobb, biztonságos, megbízható modell után.
A diesel vonalat sosem erőltettem, így a benzines egyterűek mezőnyéből a Multipla-Sharan-Zafira közül a középsőre esett a választás.
Német autó, onnan vettem meg. Csodák nincsenek, az utakat ott is (sőt) sózzák, így az alja javítást igényelt. Bal oldalon 2 ajtó fényezve volt, de festékréteg mérővel a vázelemeket mérve megnyugodtam, hogy nem komoly. Felszereltsége, klíma ,állófűtés de minden más manuális.
A helykínálat nyert meg, ill. a hátul is dönthető ülései. Elhoztam.
Megvétel után 300 ezret költöttem a rendbetételre. Nem baj-számoltam vele.
Kapott bele egy LPG-t a pótkerék helyére, így a kereskedő akitől vettem már nem csuklik :)
Arra számítottam, hogy nem 8 litert eszik, de ilyen árak mellett a 10,5-12,5 sok nekem. Gázból kb. ennyit kér+egy kis benyát (időjárástól függő mértékben). A rekord egy városi bevásárlós rohangálás során közel 20 L!
Fenntartás:
Alkatrész árak neccesek-nekem. egy kuplung csere alig állt meg 300 ezer alatt!!!
Mivel (műszaki szemmel nézve) az egész autóra igaz az alulméretezettség (a tömegéhez képest a passat-poló alkatrészek hamar megadják magukat).
Szerelni otthon nem érdemes.
Ami jó benne:
Kényelmes, elférünk benne, a segédkeretes rugói miatt leng, mint egy fotel a kátyukon is!
Üléseket kivéve egy futót el tudtam hozni benne:)
Kicsik szeretik, mert kilátnak belőle, és igaz, hogy 3 csillagos a töréstesztje, de ha választani kéne, hogy ebben vagy az 5 csillagos Fiat 500ban ülnék e, hát inkább ebben:)
Bocsánat a hosszú írásért, de soha többet nem veszek szerintem VW-t, mert félek már elindulni vele (beázott és most azon aggódok, h csak az AC-pumpa legyen rossz-60e, mert ha nem, akkor a számítógépcsere több százas lesz+kulcsprogramozás:P).
Megbízhatóság valahol a Wartburg alatt és trabant felett, de Audi árú alkatrészekkel orvosolható csak!

Hibalista

- Első magyarországi tulajaként az alábbiak; - .fűtőradiátor - féltengelyek - alvázkorrózió gátlás - központi zár - AC-pumpa - Számítógép - fékek - klíma - állófűtés - kijelző - MINDEN!!!

Ide hordtam szervizbe

Szervízben egyszer-az az egyes!

Értékelése:

Másik szerelő értékelése

Ismerős-lelkiismeretes

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (1) Évjárat 1997
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (1) Km vásárláskor 178000
Megbízhatóság (1) Vezetett km 80000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 12 l
Előző autója? Vectra Következő autója? Zafira
Ennyire szerette (1) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (1.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Sharan 1995 (1995 - 1997)

További ítéletek (51 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)