Magamra gyújtanám
Szöveges ítélet
Előtte rengeteg autó megfordult a kezemben-főként céges, de jó pár saját jármű személyében.
Trabant-Wartburg-Skoda, majd Opel vonal után, gyerkőcök megszületése után néztem egy nagyobb, biztonságos, megbízható modell után.
A diesel vonalat sosem erőltettem, így a benzines egyterűek mezőnyéből a Multipla-Sharan-Zafira közül a középsőre esett a választás.
Német autó, onnan vettem meg. Csodák nincsenek, az utakat ott is (sőt) sózzák, így az alja javítást igényelt. Bal oldalon 2 ajtó fényezve volt, de festékréteg mérővel a vázelemeket mérve megnyugodtam, hogy nem komoly. Felszereltsége, klíma ,állófűtés de minden más manuális.
A helykínálat nyert meg, ill. a hátul is dönthető ülései. Elhoztam.
Megvétel után 300 ezret költöttem a rendbetételre. Nem baj-számoltam vele.
Kapott bele egy LPG-t a pótkerék helyére, így a kereskedő akitől vettem már nem csuklik :)
Arra számítottam, hogy nem 8 litert eszik, de ilyen árak mellett a 10,5-12,5 sok nekem. Gázból kb. ennyit kér+egy kis benyát (időjárástól függő mértékben). A rekord egy városi bevásárlós rohangálás során közel 20 L!
Fenntartás:
Alkatrész árak neccesek-nekem. egy kuplung csere alig állt meg 300 ezer alatt!!!
Mivel (műszaki szemmel nézve) az egész autóra igaz az alulméretezettség (a tömegéhez képest a passat-poló alkatrészek hamar megadják magukat).
Szerelni otthon nem érdemes.
Ami jó benne:
Kényelmes, elférünk benne, a segédkeretes rugói miatt leng, mint egy fotel a kátyukon is!
Üléseket kivéve egy futót el tudtam hozni benne:)
Kicsik szeretik, mert kilátnak belőle, és igaz, hogy 3 csillagos a töréstesztje, de ha választani kéne, hogy ebben vagy az 5 csillagos Fiat 500ban ülnék e, hát inkább ebben:)
Bocsánat a hosszú írásért, de soha többet nem veszek szerintem VW-t, mert félek már elindulni vele (beázott és most azon aggódok, h csak az AC-pumpa legyen rossz-60e, mert ha nem, akkor a számítógépcsere több százas lesz+kulcsprogramozás:P).
Megbízhatóság valahol a Wartburg alatt és trabant felett, de Audi árú alkatrészekkel orvosolható csak!
Hibalista
- Első magyarországi tulajaként az alábbiak; - .fűtőradiátor - féltengelyek - alvázkorrózió gátlás - központi zár - AC-pumpa - Számítógép - fékek - klíma - állófűtés - kijelző - MINDEN!!!
Ide hordtam szervizbe
Szervízben egyszer-az az egyes!
Értékelése:
Másik szerelő értékelése
Ismerős-lelkiismeretes
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 1997 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (1) | Km vásárláskor | 178000 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 80000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 12 l |
Előző autója? | Vectra | Következő autója? | Zafira |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (1.7/10) |
