Jóságos nagydarab
Szöveges ítélet
Nagyon kényelmes, de a 130 le nem volt elég. 10000km után megcsippeltem 150 le-re. A fogyasztás nem nőtt emiatt. De nem is hajtom gyorsabban, de jobban lehet előzni. A fogyasztása: amikor a megengedett sebességgel hajtottam 120 km-en keresztül, 4,2 volt a fogyasztása. De autópályán utánfutóval, Szegedtől- Győrig 140-el 12 l volt. Ha ugyan ezen az útvonalon megyek 120-al, akkor 7 l. Most 5500 km-en keresztül, 6,2 l. B5-ös passat (előző autóm) talán csendesebb volt. Több minden csörög, csikorog ezen. A kanyarokban nagyon stabil. ESP van benne. Amikor hegyekben hajtom, igen csak dolgozik rajta. Nem is sokan előztek meg a hegyekben. Szerintem nagyon jó autó. Kicsi a kesztyűtartó, és nincs benne hűtés. A passatban volt.
Hibalista
- Első futóműnel az úgynevezett "kutyacsont" 70000km-nél, villog a klimatronic világítása amikor be sincs kapcsolva a fény, egyszer tölteni kellett a klímát.
Ide hordtam szervizbe
Elejében hivatalos szervízbe hortam (gyorsak, minden alkatrész van a polcon, de meg is kell fizetni), majd az ára végett "maszekhoz". Mindkettő maximális, de a maszeknál nincs alkatrészraktár.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 62000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Passat | Következő autója? | sharan |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.8/10) |
