A német " precízen " összerakott hulladék
Szöveges ítélet
Nem hittem hogy egyszer le fogok ülni és írok az autómról, inkább csak olvastam ezt a rovatot. De mivel nem szeretném hogy más is ilyen helyzetbe kerüljön, inkább okuljon az én káromból. Elég sok autóm volt ezért csodát nem vártam egy 11 éves kocsitól. 3 gyerekkel úgydöntöttünk egyterűt veszünk. az autó kívűl-belül szalon állapotú volt és mivel a 2.8 motorra azt mondták hogy elnyűhetetlen, hát legyen. 2 hétig használtuk, majd a motornak egyre rondább hangja lett, 150.000 ft javítás Majd megint 2 hét használat, és a nullás belső sávjában óriási kattogások közepette kilehelte a lelkét a motor. Diagnózis: valószínű több helyen dugulás az olajjáratban így a csapágy kiolvadt, gyűrűk eltörtek. GENERÁL vagyonért. Úgydöntöttünk olcsóbb ha veszünk egy másik motort. diesel van, de vr6-os égen földön nincs. 2 hónap várakozás 1000 telefon, minden ismerősöm vr6-ost keresett ha külföldre ment. Végre németországból sikerült hozatni eggyet. 250.000- Újra megy a kocsim.... egy hétig mert szétporladt a hűtő. A darabjait
az ujjammal összetudtam morzsolni mint a homokot. 50.000-
Ezután hetente 1-1 hűtővízcső csatlakozó ugyanerre a sorsra jutott.
Azért imádkozom hogy a radiátor bírja ki míg eladom mert ahhoz szét kell szedni a fél kocsit. Azt mondják azért történik mindez mert előzőleg nem piros g-S fagyállót használtak benne. Mutasson nekem valaki egy japán vagy amerikai autót aminek a hűtőrendszere 10 éves korában szét porlad mintha kénsav marta volna szét.A féktárcsát havonta kell szabályoztatni úgy üt. A gépműhelyben mindjárt az elején megmondták hogy gyárilag olyan rossz anyagból van hogy a sharanosok törzsvendégnek számítanak. Az elektromos rendszere botrány Az ablakok hol működnek hol nem. A km óra 1 hete inkább nem, Círka 8000 km-t sikerült megtenni vele röpke 1 év alatt, és mindezért kb. 500.000 elkölteni. De messzire így sem merek vele elmenni. Azóta beszéltem egy kollégával akinek egy 98-as összkerekes volt, 2.000.000 milliót költött rá 3 év alatt/ motor, aut. váltó, és minden./ Eleinte nem adta el mert úgy gondolta most már más probléma nem jöhet ki rajta,hát kijött. Most meg már jó ha 1milliót ér. Szóval ez volt életem 2. volswagene és egyben az utolsó. Szóval soha többet nem akarok hallani sem a német precizitásról, sem az autóikról. Amúgy nagyon praktikus a belseje, és jó formájú a kasznija. De ENNYI!!! Aki teheti inkább messze kerülje el ezt a típust! A vw szimpatizánsok azt mondják azért rossz mert ford fejlesztés, mindenesetre a galaxy sem lehet jobb! Még annyi hogy sokan köpködik az amerikai autót, pedig a jeep-nek 1 év alatt azt sem tudtam szinte hol a motorja. csak menni kelett vele!
Hibalista
- komplett motor, vízhűtő, vízcső csatlakozók, féltengelycsukló, km óra, el. ablakok, féktárcsa állandóan üt, injektorok-
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 1997 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 180000 |
Megbízhatóság | (2) | Vezetett km | 10000 |
Szerviztapasztalat | (2) | Átlagfogyasztás | 13 l |
Előző autója? | grand cherokee 2001 | Következő autója? | amerikai, vagy japán még nem tudom |
Ennyire szerette | (5) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.3/10) |
