A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Sharan (1995-2009)

Sharan 1.9 PDTDi Trendline Cruise 

Az ítélet értékelése
4,5(2 db)

2es bevált

Szöveges ítélet

Először itthon próbáltam venni, de a kínálat külföldről behozott, itthon már egyszer lebiztosítozott jól kinéző romhalmazokból állt. Nem is értettem, hogy miért kerül a németországi ár 2/3-ába mindegyik. A legtöbb hazai 3 év körüli autóban 50-70.000 km volt. Később felvilágosított egy barátom, hogy amelyik ilyen autón nem keresnek 1 millát, azt be sem hozzák, miért vegyék meg drágán, amikor 300e km-rel 5-6000 euroval olcsóbb, csak vissza kell tekerni és ki kell takarítani rendesen.
Ez után a kis bevezető után találtam egy Németországi márkakereskedésben ezt a gépet, 2.5 évesen volt benne 80ekm, ami reálisnak tűnt, meg tempomat, multikormány, sportülések. Reggel kimentünk és délután már boldog tulajként repültem vele hazafelé. Baromi jó autó, imádjuk mindannyian, könnyen vezethető (parkradar nélkül is :)), télen az állófűtésnél nem tudok kényelmesebb dolgot. Kb 900 km-ként kell tankolni, ami nem terheli meg annyira a családot anyagilag. Német kényelem, aki szereti az dicsőíti, aki nem nem, nekünk bejött. Jól húz, jól kapaszkodik, jók a fékek, lehet neki tolni is, lehet kalapos stílusban totyogni is vele. Chiptuning nem lesz benne.
Az előző írásom óta még beletoltunk 40e-t, a kötelező olaj- és kopóalkatrész cseréken kívűl nem kellett semmit cserélni. Ami viszont nem tetszik, hogy a középső tárolókról, a kapaszkodókról, jön le a gumiszerű borítás, átadva a helyét ezzel a csupasz fehér hipergagyi műanyagnak. A csomagtartóban a műanyag patentok sorban törnek le a lámpatakarókról. A kerékdobok műanyag betétjei is el vannak törve, az első lökhárító alján lévő is széttört. Összességében ezek hihetetlenül silány minőségűek, látszik, hogy nem az utókornak készülnek.

Hibalista

- Kiegészítő fűtés felújítás a Webastonál - 40.000,-Ft. 90e km-es nagyszervíz szigorúan nem a márkaszervízben - 120.000,-Ft
-

Ide hordtam szervizbe

Fazer Kft - Diósd

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2002
Kényelem (8) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 81000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 60000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? A6 2.8 avant quattro Következő autója? sharan, galaxy, alhambra
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Sharan 1995 (1995 - 1997)

További ítéletek (51 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)