A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Scirocco (2008)

Scirocco 2.0 TSI DSG 

Az ítélet értékelése
4,4(5 db)

Izmos sportkupé

Szöveges ítélet

A Volkswagen felélesztette a Scirocco típust. Ezzel közvetlen konkurenciát állított a Golf GTI-nek. A két modell teljesítményben, menettulajdonságokban és árban is ugyanazt a szintet képviseli. A Golf mellett szól a nagyobb hátsó hely, praktikusabb karosszéria. A Scirocco egyedi formájával és jóval sportosabb megjelenésével hódít.

Az új típus 2008. júniusától rendelhető Németországban. Én éppen új autó vásárlásán gondolkodtam, (majdnem egy civic lett belőle), amikor megjelentek az első képek a Sciroccoról. Amint megláttam a fotókat az interneten, egyből megfogott az autó. Ezután rögtön végigtúrtam a netet további képek és tesztek után kutatva. Akkoriban nem sok ilyet lehetett találni. Ha jól tudom a Totalcar például a mai napig sem foglalkozott a típussal. Az izgalmakkal teli várakozás tehát megkezdődött. Lapozgattam a fórumokat és vártam hogy kijöjjön az első sorozat teszt autó a szalonokba. A nagy nap augusztus végén jött el. Megérkezett a Scirocco a berlini márkakereskedésbe. Próbaútra egy teljes felszereltségű, candy white, 2.0 TSI DSG-t kaptam. Nem tudom, hogy ez jelenleg Magyarországon hogyan működik, de itt rövid regisztráció után megkaptam a kulcsokat és csak annyit mondtak hogy a tank tele van, azért 2-3 órán belül hozzam vissza az autót.

A próbaút kellemes meglepetések sorát hozta: Kényelmesen elférek a vezető ülésben (193 cm-rel), a DSG váltó az emberiség második legnagyobb találmánya az autó óta, A 2.0 TSI motor brutális gyorsulást tud produkálni. Gondoltam hogy 200LE már mozgásba hozza az 1400kg-os autót, de azt nem hogy ilyen aszfaltszaggatóhoz lesz szerencsém. Nagyon szép mély hangon duruzsol a motor, padlógázra pedig rettenetesen megindul. A kocsi útfekvése és kormányzása is közvetlen, kellően sportosra hangolták.

A fantasztikus próbautat megrendelés követte. Egy közvetítőn keresztül 15% kedvezménnyel és személyes wolfsburgi átvétellel vettem az autót. A magyar árát nem ismerem, átszámolva 6.75M Ft. (2.0 TSI DSG, deep pearl black, climatronic, sport csomag, licht & sicht csomag, RCD510 + DAB, park assistent, gumikontroll, tempomat, multifunkciós kormány, belsőtér és emelés figyelős riasztó)

A kb. 3 hónapos várakozás szinte elviselhetetlen volt, de december 23-án eljött a nagy nap. Mehettünk az Autostadtba átvenni az autót. A rendszámot leadva a recepción ismertették az átvétel pontos időpontját, majd egy kártyát kaptam 30 euró étel/ital fogyasztás + 20 eurós ajándékbolti utalvánnyal. Sajnos nem sok időnk volt, ezért a komplett gyárlátogatást kihagytuk. Csak a legérdekesebb részekre mentünk el: VW, Audi, Lamborghini. A gyárlátogatást autóvásárlás nélkül is csak ajánlani tudom mindenkinek. Fantasztikus környezet, segítő személyzet minden ponton, nagyszerű programok és gyönyörű autók várnak mindenkit Wolfsburgban. Ránk azért várt még egy Scirocco is :) Az átvétel nagyjából fél óráig tartott. Elmondtak minden információt az autóról, átnéztük hogy tényleg hibátlan állapotban van-e. Kaptunk még pár fotót az átvételről, egy 2009-es Sciroccos falinaptárt és némi Red Bullt.

Az út hazafele remek alkalmat adott, hogy összeismerkedjünk. Azóta szorgalmasan gyűjtöm a kilométereket és várok az igazi tesztelésre (0-100, vmax) alkalmas időre.

Az első bejegyzés írása óta eltelt 1,5 év. Közben egész jól összeismerkedtünk az autóval. A tapasztalok röviden:
+Gyorsulás 0-100 a gyári adatlapnál jobb értékkel (6,6s)
+Menet közben 200-ig nagyon húz az autó
+Vmax 240km/h (210 körül kapcsol 6-ba a DSG váltó így a gyorsulásnak is vége)
+Hockenheim köridő 1:21,9
- A fogyasztás nagy sebességnél hatlmasat nő:
100km/h 7.3l, 140km/h 9.0l, 160km/h 10.5l, 220 felett kb.35-40l

Részletes teljesítmény adatok és tunning lehetőségek (Wendland 250LE 800EUR-ért) az alábbi pdf fájlban olvashatóak: http://href.hu/x/cwfv

Az autóval továbbra is elégedett vagyok, eddig csak olajat kellett cserélni benne.

Hibalista

- -

Ide hordtam szervizbe

-Laatzig Autohaus

Értékelése: 7

Másik szerelő értékelése

-ASB Autohaus Berlin Pankow

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2008
Kényelem (9) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 18000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Polo 1.4 Következő autója? RS3
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Scirocco 2008 (2009)

További ítéletek (8 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)