A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Scirocco (2008)

Scirocco 2.0 tsi  

Az ítélet értékelése
4,0(2 db)

Einmal Scirocco, Immer Scirocco!

Szöveges ítélet

Sokáig nézegettem a megfelelő második autónak valót....szóba került a mini cooper S, esetleg JCW, ki is próbálgattam őket, és szeretni való kis szörnyetegek, de itt most a KIS szón volt a hangsúly...sajnos nagyon pici és nagyon drága még használtan is... Valahogy az alattam lévő VW kereskedésnél megláttam egy golf 6 gti-t amit gyorsan ki is próbáltam. A motor brutálisan erős volt de maga a golf forma valahogy nem adta. Egyszerűen golf.
Ekkor láttam meg az jövőbeli autómat, a Scirocco-t. Ez tulajdonképpen egy szebb bőrbe bújtatott golf gti. Irány kipróbálni és a következő pillanatban már egy szerződést írtam alá....

Átvettem a kis fenevadat :) 2.0tsi 200ló. Először is többszörösen pozitívan csalódtam a gépben:
- Iszonyat jó hangja van amit nem vártam volna egy kvázi széria VW-tól, erről mindjárt linkelek is egy saját videót:


http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=GgXPNLgRP60


-További pozitívumok, hogy sokkal jobban megy mint ahogy azt először egy 200lovas motortól vártam. Szerintem a turbó miatt, mert egyszerűen nincs turbólyuk, mindenhol gyönyörűen, egyenletesen húz, és a motorhangja is hibátlan. Nekem egy kéziváltós verzió van ami ritkaság viszonylag, így a vezetési élmény is megmaradt.

- Fogyasztás...jó esetben számoltam volna 10-11literrel, merthát csodák nincsenek gondoltam én. Az új turbó motorokra jellemzően erre is igaz, hogy habár 8-9 alá nem nagyon megy be a fogyasztás, (kivéve 80km/h tempomat akkor 6l) de ha ütöm vágom városban akkor sem éri el a 10litert. Szóval igen nem fog 6litert enni mint egy diesel de szerintem ez teljesen elfogadható érték!

- Állítható sport funkció van benne amit aktiválva keményebb lesz a kormányzás, közvetlenebb a gázreakció, és a futómű is valamivel keményebb lesz. Ez is jó kis móka :) Viszont ha csak városi furikázás a cél akkor comfort üzemmód és a vesekövek a helyükön maradnak.

-Formavilág: Amit szintén vásárlás után konstatáltam hogy úgy megnézik mint ha ferrari lenne :) Gyönyörű a formája, sportos, elegáns... Viszonylag ritka, mert alapvetően drágább mint egy golf.

-Csomagtartó. A fent említett minihez képest őrült nagy, objektíven nézve teljesen elfogadható, az egyetlen hátránya a kis csomagtérajtó, amin nehezebben mennek be a nagyobb dolgok vagy magasabbra kell emelni egy bőröndöt mint egy normál autónál. Egyébként 2 személy tökéletesen elfér benne.

-Apropó két személy...ez is szempont volt a vásárlásnál, hogy igazán kupé kéne, de olyan, amiben van a kollégám szerint két "Nofallsitze" magyarul, végszükség esetére van két hely hátul. A sciroccoban két sport kagyló ülés van hátul, ami iszonyat élményt nyújt még a hátul ülőknek is! Az igazsághoz hozzátartozik, hogy 190centinél magasabbaknak a feje hozzáér a plafonhoz mert csapott a scirocco hátulja és a fejtér nem valami sok. A lábtér viszont teljesen elfogadható. Én befértem a magamhoz beállított vezetőülés mögé simán.

-Extrák: Panoráma tető...sajnos nem elhúzható, csak billenthető. Jobban örültem volna ha el is lehet húzni, de hát ez van. Amúgy maga az üvegtető feeling nagyon jó :) én imádom nincs klausztrofóbiád az autóban.
Érintőképernyős navi, Dynaaudio hangrendszerrel. Ezt tudom ajánlani, a navi teljesen használható, nem gagyi, pontos, okos. A hangrendszer hibátlan, a Dynaaudio system brutálisan tisztán szól, igényes rendszer, mint az audikban a bose. DSG váltó nincs benne, ennek speciel én örültem mert a DSG-nél jobb váltó nincs a világon (ha nincs vele baj) de egy használt autónál én csak lehetséges plusz hibaforrásként látom, amit nem két fillér javítani!

Tervek: ha úgy alakul akkor vagy Digitec, vagy ABT chip kerül bele amivel egy 40-60lóerő növekedést lehet elérni amit egyelőre szükségtelennek érzek, de ki tudja...

Hibalista

- Eddig egy klíma nyomás érzékelő ment tönkre. Garanciális javítás volt.

Ide hordtam szervizbe

Tauwald Auto - Erlangen

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2008
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 75000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? C220 CDI Következő autója? Scirocco R ABT
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Scirocco 2008 (2009)

További ítéletek (8 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)