A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Scirocco (1980-1992)

Scirocco 1,8 GT 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

Fiatalos, pedig ? az öregebb!

Szöveges ítélet

Ennyi pénzért ekkora értékhez jutni csodálatos dolog. Olcsóbb, mint egy II-es golf; megbízhatóbb, mint egy korabeli Corolla és jobban gyorsul, mint egy 1,6-os H astra. Immáron hat és fél éve van birtokomban, többször jártam vele külföldön. Soha nem hagyott cserben. Nagyon kedvez? áron fenntartható, fogyasztását nem tudom nyolc fölé vinni Budapesten sem. Hosszú úton hat liter körül megáll. Hozzájárul ehhez a hihetetlen hosszú ötsebességes váltó. 130-nál pl. 3000-es fordulat. Az ereje és nyomatéka még a karburátoros 90 lóer?s változatban is több, mint elég, harmadikban 60-tól 160-ig kit?n?en lehet vele el?zni. Ugyan a második százast nem éri el a végsebessége, de lámpátol csak a több kategóriával nagybbaknak van esélye. Ennek alacsony súlya az oka, ami pedig teljes puritánsággal párosul. A luxus szót nem ismeri, de egyik pontból a másikba olcsón és nagyon gyorsan eljuttat. Nem eszi az olajat, ha kifelejtettünk egy cserét, azt sem torolta meg. S?t, utolsó vizsgálatkor teljesítette a katalizátoros határértékeket is, katalizátor nélkül, majd 300ezer km után. Zörg? dolgok vannak az utastérben, de ezt már demszky gábor úrnak köszönhetjük.
A design szerintem id?tálló, van stílusa. Fiatalos autó, de fiatalos er?t is kíván. Komoly izommunka a három pedál, a váltó és a szervó nélküli kormány egyaránt. Talán pont ez a közvetlenség, pontosság az, amit azóta is nehéz utánozni.

Hibalista

- Üléstámla természetesen újra, meg újra nem dönthet?, ezenkívül a futóm?, fék, er?átvitel mozgó alkatrészei. Az indításnál már külön kapcsoló kezeli a kormányzárat, a gyújtást és az indítómotort. Pont, mint egy repül?ben. :) Szerencsére a pótalkatrész nagyon kedvez? áron, szinte bárhol elérhet? (Golf).

Ide hordtam szervizbe

Otthon is barkácsolható.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1980
Kényelem (5) Használati időtartam 6 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 190000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 92000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Corolla Következő autója? Scirocco- 2008-ban jön az új széria!
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Scirocco 1980

További ítéletek (15 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)