A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Polo,derby (1981-1994)

Polo,derby 1.3 G40 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

G40 - Az IzomPolo

Szöveges ítélet

Ez egy vicces autó. A gyári, vagy ahhoz hasonló kerekekkel és a piros csík illetve a G40 embléma nélkül általában nem tudják, hogy mi volt ez. Azért volt, mert az előbb még egymás mellett álltak, de ez a légypiszok elment.
0-100 kb 8 másodperc? Lehetetlen, ez csak egy 15 éves Polo. Igen de milyen a motorja? Hihetetlenül rugalmas és nagy erő lakozik benne. Egyesben a motor kiszakad a kaszniból, kettesben valószínűtlenül húz, még ötösben is szokatlanul meglódul 130-nál és kb. 200 km/h a vége. Mélyről húz mint egy dízel és pörög mint egy benzines. A szívó benzineseknél megszokott üres tengés lengést, várakozást, elmázolt teljesítményleadást azonnali, határozott lórúgásszerű lökés váltja fel. Amint a töltőnyomás felépül - egy-két tized másodperc - az autó megindul mint egy mozdony. Nincs turbólyuk, mivel turbó sincs.
Az autó hangja egy kategóriával komolyabb, mint a megjelenése. A motortérből a kompresszor félelmetes moraja hallatszik - ez nem a gagyituning sportkipufogó hangja. Egy ismerősöm egy 206 RC-ből ült át, egy másik egy V70 T5-ből. Beszartak. Az autó fapados és kicsi emiatt még gyorsabbnak érződik. Kanyarodni ne nagyon akarj vele, de ha egyenes az út, akkor 0-tól 100-ig hétköznapi ember számára egy villanás.
Sosem volt ilyen autóm, de egyszer elmentem megnézni egyet. Utána nem tudtam nem megvenni. Nem bántam meg. A G töltővel sosem volt bajom, de kényes és bonyolult szerkezet. Oda kell rá figyelni. Ha a bordás szíj elszakad benne, kuka az egész. A szíj ára jelentéktelen. Ha elszakad, a kár nem az. Friss olaj kell az autóba. Ha foglalkozol vele, életreszóló élmény és igazi kuriózum. Ha benne ülsz, mindig történik valami. Hülyének nagyon nem kell lenni, de ha nyomod a gázt, a kormányt két kézzel fogd mert ez nem játék! Talán a mai napig a leggyorsabb szériagyártású Polo. De ha mégse, a legizgalmasabb, az biztos.

Hibalista

- Alapvetően semmi komoly. Lengőkarok, gömbfejek, szilentek. A motorral meg a töltővel sosem volt gond, de a futómű gyárilag gagyi.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1992
Kényelem (2) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 170000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 35000
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Következő autója? ?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Polo,derby 1981

További ítéletek (68 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)