A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Polo Classic (1995-2001)

Polo Classic 1.4 benzines 60LE 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Tankolj és menjél!

Szöveges ítélet

Amikor 2006-ban autóvásárlásra adtuk a fejünket, a következő szempontokat állítottuk fel: 1milla körüli ár, 4 v 5 ajtós nagy csomagterű, alacsony fogyasztás, megbízható mechanika, olcsó fenntartás és szervíz.
Hónapokig nézelődtünk a neten és kereskedésekben, míg végül a közelben nyílt autópiacon megláttuk ezt a járgányt.A kinézete 1ből megteccett. Fehér színű volt és félig-hátulról láttuk meg először, pont innen néz ki a legjobban, pláne fehérben. Körbejártam, megnéztem, nem volt rajta sérülés, a gumik sem voltak csontig kopva, bár a felnik itt-ott már viselték balul sikerült padkázások nyomát. A kereskedő látta h komolyabban érdeklődünk az autó iránt, ezért kihozta a kulcsot. DE!!!! a fickó értette a dolgát. Sajnos nem figyeltük meg alaposan, amikor előzékenységből kinyitotta a központi zárat. Ugyanis volt a kulcshoz távirányító, de nem vettük észre, h nem működik, a kupec meg hülye lett volna szólni. Az se tűnt fel nekünk, h az oldalablakon ott volt 1 riasztó emblémája, de a riasztó nem volt sehol, pedig a VW elég keresett az alkatrész-feketepiacon.
Megnéztük kívülről-belülről, elmentünk 1 próbakört, jónak találtuk, viszont amikor a szervízkönyvet kérdeztem, hirtelen témát váltott a pali.
Ránéztem a km órára, 139ezret mutatott, ami végül is átlagosnak mondható egy nyolc éves géphez, dehát 1millió70ezer Ft sok érte 1 kicsit. Megpróbáltunk alkudni. DE!!!! a kupec ismét cselhez fordult: Megpróbálta mobilon elérni a tulajt, nem sikerült. EKKOR azt mondta, bemegy az irodába, mert vezetékesen is megpróbálja felhívni, mi pedig maradjunk kint és nézegessük az autót. ITT JÖN A CSEL: A kupec bement várt 1 kicsit, majd kijött és mondta nekünk h elérte a tulajt, beszélt vele, de nem akart alkudni. Persze erre nem jöttünk rá 1ből csak mikor a vásárlás után felhívtuk az előző tulajt és kérdeztem tőle, h beszélt-e a kupeccal? Azonban a nő azt mondta h a kereskedő nem hívta fel alkuvás ügyében. Na mindegy, késő bánat. Az autót nyáron vettük, ősszel vizsgáztatni kellett, ráadásul már nem mai gyerek a 8 évével, úgyhogy 100ezret biztos le kellet volna faragi belőle.
Otthon az akksiról is kiderült, h cserére szorul mer 3 alkalommal is megtörtént h nem bírta beindítani a gépet, tölteni kellett, de amióta újat tettünk bele, még télen is pöccre indul.
Külső-Belső: amint említettem, hátulról a legszebb, fehér kasznival, színre fújt kilincsekkel. az eleje nem túl elragadó de attól még elég korrektül néz ki. A belseje nagyon egyszerű, ráadásul pont a ´98-as évjáratot fogtuk ki, amibe már tettek ugyan életmentő légzsákokat, viszont ennek nyomán Jürgenék nem tudták eldönteni, hova tegyék a kesztyűtartót, úgyhogy nem tették sehova. Szóval aki 98as polót akar venni az számoljon a kesztyűtartó hiányával. Ja, még valamit a 98as évjáratról: ennek a műszerfala még a 90es évekre jellemző kockadizájnos vonalak alapján készült, viszont a 99es évjáratú pólók már modellfrissítésen estek át. Korszerűbb műszerfal (kesztyűtartóval) és kidolgozottabb elektronika.
Kényelem: ez kisautó, nem pedig S merci. Elöl tisztességesen elférnek. Hátulra inkább belefér, mint elfér három felnőtt. Itt a lábaknak sincsen kényelmes helykínálat, dehát szerintem így is elég jól gazdálkodtak a tervezők a kisautós mérettel, amelybe egy hatalmas csomagtartót is be kellett illeszteni. Meg aztán a családunkban amúgy sincs nagydarab ember.
Amikor először be akartam állítani a jobb külső tükörben a tükörüveget, az ezt állító műanyag pöcök kiesett a helyéről, de visszatettem és be tudtam állítani a kívánt helyzetet.
Van benne szervókormány,2 elektromos ablak, egy tűrhető rádió, a kormánymagasság állítható. A rádió egyrészt azért gázos, mert gyengécske, másrészt ha a fényszórót be/ki kapcsolom, egyszerűen elkussol. Ugyanez, ha a motort be/kikapcs.
Alapvetően ez egy olcsó kisautó, ezért van a belső és néhol a külső olcsó műanyagokból. De így legalább az autó súlya is könnyebb, és a 60 ló könnyebben tudja repíteni a vasat.
Menetteljesítmény: a 60 lóerős egynégyes már régi, de jól bevált kostrukció, inkább nyomatékos, mint gyorsulós, tehát jobban megéri rá 1 vonóhorog, mint 4 sportfelni. Nem éppen piroslámpás alázásokra tervezték, viszont ha odalépek neki, húz rendesen, kellemes meglepetést okozva.A motorhoz rövid áttétlezésű váltót párosítottak (ami pontos, villámgyors kapcsolást tesz lehetővé), így a 60 ló rövidebb úton le tudja adni az erejét,országúton 5ösből 3asba visszakapcsolva jobban ki lehet gyorsítani menet közben előzésnél, ha már jönnek szemből. Viszont alacsony a végsebesség-úgy 160 körüli, dehát ez is elég a szabályos, de határozott haladáshoz.
A kanyarokat persze nem úgy veszi, mint egy földig ültetett Honda, viszont a hirtelen vett kanyarokban sem sodródik ki, hanem stabilan tartja az ívet, de ilyenkor észnél kell lenni!
A szervíz olcsó, és az a pár hiba ami eddig volt, még kevés is ahhoz képest h 8éves autó 139ezer kmmel.
Összességébe véve ez egy jó kis gép, nekünk beválik, a szerelőink is dícsérték. A csomagtartó óriási, bármi belefér viszont hátra alig lehet tőle kilátni, dehát ez a lépcsőshátúak sajátossága(kiemelem h a Polo Classic nem limuzin, még csak nem is szedán, hanem lépcsőshátú).

Hibalista

- Központi Zár Távirányítója
- A vezetőoldali ajtó központi zárja is egyre lassabban reagál, azaz lassabban zárja a többi ajtót.
- Bal 1. Lengéscsillapító
- Szivárgott a fékfolyadék.
-

Ide hordtam szervizbe

Ismerős Hernádkakban
Jó fej srác, gépészmérnöknek tanul, főként német vasakkal foglalkozik. Nagyon pontosan dolgozik, házfestés mellet órára pontosan megcsinálta az autónkat.

Értékelése: 9

Másik szerelő értékelése

Ismerős Bekecsen
Alaposan átnézett rajta mindent, ő is jó munkásember. Bár 1 hetet ígért, de mikor jöttünk a vasért, még várnunk kellet vagy 3 órát.

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1998
Kényelem (5) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 139000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 5600
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? BKV ;) Következő autója? Még jó lesz ez
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Polo Classic 1995

További ítéletek (105 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)